המרוץ לשדרוג הפיצה שלכם בעיר הגדולה

נראה כי רוב התל אביבים עדיין מחפשים דוכני פיצה בתל אביב, שיוכלו לספק להם את המאכל שנחשב בסיסי יחסית – אבל עשיר מאד בטעמים, מהיר ופשוט להכנה, ומוצע במחירים נוחים וסבירים מאד

תלי תלים של מאמרים כבר נכתבו על שפע מקומות הבילוי והאוכל שיש לתל אביב להציע לתושבים שלה וגם לתיירים מבחוץ. אנשים מכל הארץ מגיעים לפעמים לתל אביב כדי ליהנות מאוכל משובח. אבל מה עם תושבי העיר עצמה שרוצים ליהנות ממזון מהיר ואיכותי? כמובן שאז יש לא מעט אפשרויות – כמו דוכני שווארמה, פלאפל, המבורגרים למיניהם וכיוצא באלה.
נראה כי רוב התל אביבים עדיין מחפשים דוכני פיצה בתל אביב, שיוכלו לספק להם את המאכל שנחשב בסיסי יחסית – אבל עשיר מאד בטעמים, מהיר ופשוט להכנה, ומוצע במחירים נוחים וסבירים מאד.
אולם, מרבית התל אביבים קצו זה מכבר בפיצה הרגילה – ורבים רוצים לשדרג את הפיצה הרגילה והמוכרת. אז אילו שדרוגים נוכל למצוא כיום?

כמה שדרוגים שכדאי לשים לב אליהם
קודם כל, כשמחפשים דוכני פיצה בתל אביב, יש לשים לב לאחד הטרנדים הבולטים ביותר שיש – והוא טרנד הפיצה הדקה. הרעיון הוא שהפיצה הדקה היא בעצם הפיצה האמתית, זו שבאמת אוכלים באיטליה. אם עד לפני עשור זו הייתה הפיצה העבה – הרי שכיום הפיצה הדקה ממש שולטת בתחום, והדבר כמובן מדגיש יותר את המרכיבים האחרים שיש בפיצה שלכם – גבינת מוצרלה ורוטב עגבניות. הדבר אף מאפשר לאוהבי הפיצה שבינינו לאכול יותר משולשים וליהנות מהטעם – במקום להתמלא מהבצק.

 

עוד טרנד שכדאי לזכור, כשמדובר על דוכני פיצה בתל אביב, הוא הטרנד המיוחד של הבצק החריף. התל אביבים החליטו להיפתח לטעמים חריפים מאד בשנים האחרונות. אגב, זה בא לידי ביטוי גם בכך שיש יותר דוכני אוכל מקסיקניים בעיר – אבל גם בעובדה שהפיצות עצמן עשויות מבצק חריף, וזה כמובן מאפשר שדרוג משמעותי מאד לפיצה, ושינוי הטעם שלה עם טוויסט מעניין.

 

עוד מגמה שנוכל למצוא כיום שמשדרגת מאד את הפיצה, היא המגמה הטבעונית. לכאורה – הפיצה היא מחסום מול הטבעונים שלא צורכים מאכלים מן החי, ולכן לא יאכלו את הפיצה שמכילה גבינה. אולם, כיום יש דוכני פיצה בתל אביב, אשר מציעים לקהל הלקוחות שלהם מוצר מיוחד של פיצה טבעונית, שכוללת גבינה אשר מקורה בחלב מן הצומח ולא מן החי. הדבר כמובן מאפשר לחבורה שלמה, של קרניבורים, צמחונים וטבעונים כאחד, ליהנות מפיצה טעימה במיוחד – ויש אף חובבי גבינה מושבעים שנשבעים שהפיצות הטבעוניות טעימות לא פחות, ולעתים יותר מהפיצות הרגילות!

עוד כמה שדרוגים קטנים
כמובן ששדרוג נוסף בפיצות שמוצעות באזור תל אביב, נוגע לתוספות. כאן המגמה הרווחת מגיעה בעיקר מארה"ב. אם התוספות הרגילות לפיצה ישראלית היו תוספות כמו בצל, זיתים, פטריות ותירס, הרי שהמגמה האמריקאית הביאה איתה עולם חדש ושלם של תוספות. אפשר למצוא היום בתל אביב פיצות משודרגות עם תוספות כמו סלמי, בשר טחון, פפרוני, פלפל חריף, ואפילו תוספות מפתיעות כמו אננס או חצילים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר