המרכז לתיירות בינלאומית: הזמרת חאריס אלקסיו בהופעות מיוחדות באתונה

בסוף פברואר ובתחילת מרץ תקיים חאריס אלקסיו ארבע הופעות מיוחדות, להן הצליחו להשיג כרטיסים בחברת "המרכז לתיירות בינלאומית", אשר משווקת חבילות בלעדיות לאתונה, עם דגש על סיורי מוסיקה בטברנות וסיורי תרבות בעיר

כוכבת הזמר היווני חאריס אלקסיו מכונה "הקול והנשמה של יוון", והופעה שלה היא מאורע מיוחד ומרגש לאוהבי המוסיקה היוונית, מכיוון שהכהנת האגדתית של הזמר היווני אינה מרבה להופיע לאחרונה. אלקסיו, אשר שיתפה פעולה עם חשובי המשוררים והמלחינים של יוון (ניקולופולוס, תיאודוראקיס, ויאני ועוד) והופיעה עם גדולי הזמר של יוון, הוציאה 12 אלבומים שהפכו להצלחה ענקית.

בסוף פברואר ובתחילת מרץ תקיים חאריס אלקסיו ארבע הופעות מיוחדות, להן הצליחו להשיג כרטיסים בחברת "המרכז לתיירות בינלאומית", אשר משווקת חבילות בלעדיות לאתונה, עם דגש על סיורי מוסיקה בטברנות וסיורי תרבות בעיר.

חבילה מיוחדת להופעתה מוצעת מיום שני 26 בפברואר עד יום רביעי 28 בפברואר 2007.
החבילה כוללת: טיסות "אל על", 2 לילות במלון 4 כוכבים, כולל ארוחת בוקר, מופע של הזמרת חאריס אלקסיו, ארוחה בטברנה יוונית, ומדריך ישראלי מומחה למוזיקה יוונית.
מחיר: 469 € לנוסע בחדר זוגי.

בפורים תצא חבילה נוספת להופעתה: 2 במרץ עד 5 במרץ 2007.
החבילה כוללת: טיסת "אל על", 3 לילות במלון 4 כוכבים, כולל ארוחת בוקר, מופע של הזמרת חאריס אלקסיו, ארוחת ערב בטברנה יוונית, ארוחת צהרים בטברנה מקומית, יום טיול בפיראוס, חצי יום סיור באתונה, ומדריך ישראלי מומחה למוזיקה יוונית.
מחיר: 599 € לנוסע בחדר זוגי.


המרכז לתיירות בינלאומית
טל. 03-6243444
www.wtc.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר