המרכז לתיירות בינלאומית: סילבסטר בלונדון ובאתונה

אם יש מקומות נכונים להיות בהם בסילבסטר, אלו הן בודאי הערים המרכזיות באירופה. הערים מקושטות ומוארות בשלל צבעים, חלונות הראווה המעוצבים קורצים בשלל הצעות מפתות, ובחנויות עצמן – חגיגת סיילים מטורפת, אשר מתחילה כבר ב-27 לדצמבר. המחירים צונחים לרצפה, האווירה משכרת ושיא החוויה – מסיבות סילבסטר גדולות בכיכרות ובבתי המלון

המרכז לתיירות בינלאומית מציע סופשבוע של סיילים ומסיבות בלונדון ובאתונה.
מדי שנה מתקיימת מסיבת סילבסטר ענקית בכיכר המרכזית של אתונה, בהשתתפות אמני הזמר היווני המובילים, אירוע סוחף ומרקיד, אשר פתוח לקהל הרחב, אשר המידע לגבי המועד המדויק של המסיבה והאמנים המשתתפים בה נשמר בסוד עד שבוע לפני הסילבסטר.
בשנה שעברה הופיעו במסיבה מיטב אמני יוון, ובראשם הזמרת הפופולרית חאריס אלקסיו. האירוע משך עשרות אלפי חוגגים ומעריצים שחגגו עד אור הבוקר. זו הזדמנות מדהימה לתייר הישראלי לחוש את השמחה היוונית האמיתית וליהנות מאירוע סילבסטר מיוחד במינו.

אופציה מלהיבה נוספת היא חגיגת סילבסטר מדהימה וארוחה עשירה בקלאב הוטל לוטרקי ביוון, עם שורה מרשימה של זמרים יוונים מוכרים וארוחת ברנץ' עשירה למחרת, בשילוב בילוי בקזינו המפואר במלון.

מחירים:
לונדון – ארבעה לילות בהולידיי אין במרכז לונדון, בין התאריכים 30.12.06-3.1.07 על בסיס לינה וארוחת בוקר. בטיסות סדירות של אל על – 799 $.
אתונה – 4 ימים במלונות במרכז אתונה, בין התאריכים 29.12.06-1.1.07 על בסיס לינה וארוחת בוקר בטיסות סדירות של אל על –
במלון 3* – החל מ-410 $, 4* – 490 $, 5* – 590 $.
קלאב הוטל לוטרקי יוון בסילבסטר, 3-5 לילות, כולל ארוחת סילבסטר ומסיבת ריקודים, החל מ-795 $.


להזמנות ולפרטים נוספים:
המרכז לתיירות בינלאומית: 03-6243444
www.wtc.co.il





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר