הנהלה חדשה לרשת פיצה מטר

רשת פיצה מטר נרכשה על ידי קבוצה חדשה. לרשת פיצה מטר 21 סניפים ברחבי הארץ. שלושה סניפים נסגרו על ידי הבעלים הקודמים בתקופת המכירה של הרשת אולם חזרו לפעילות מלאה מיד עם רכישת הרשת

רשת פיצה מטר נרכשה על ידי קבוצה חדשה. לרשת פיצה מטר 21 סניפים ברחבי הארץ. שלושה סניפים נסגרו על ידי הבעלים הקודמים בתקופת המכירה של הרשת אולם חזרו לפעילות מלאה מיד עם רכישת הרשת.

בישיבה הראשונה של הבעלים החדשים עם זכייני הרשת הביעו כל הזכיינים אמון מלא ורצון לשת"פ מלא עם ההנהלה החדשה.

בשנה הקרובה יושקע תקציב של 2 מיליון ₪ במיתוג, פרסום וקד"מ.
דרור רמתי : "חשוב לנו לשמור על אופיה של הרשת אולם אנו עומדים בפני עבודה קשה שמטרתה להצעיד את הרשת צעד אחד קדימה. אנו צופים 40 סניפים ברחבי הארץ תוך שלוש שנים".

החזון של קבוצת הבעלים החדשה הינו לשמור על איכות המוצרים ובמקביל להחזיר את המוצרים לתודעת הציבור. בעבר ביצעה רשת פיצה מטר פעילויות מחוברות לקהילה ולחיילי צה"ל.

יובל דורון – חזר לאחר 17 שנים באירופה בהם עסק בענף המסעדנות.
דרור רמתי – מהנדס וקבלן. היה ממקימי רשת פיצה מטר וזכיין של הרשת בעבר.
יואל עטיה – עוסק בענף המאפיות ושותף במסעדת "הלניקה".

ולבסוף נתייחס גם לתפריט :הפיצה המוגשת הינה פיצה דרום אמריקאית איכותית אשר נמדדת לפי מטר רץ. בנוסף למגוון הענקי של סוגי הפיצות ולמנות דרום אמריקאיות וקינוחים הוספנו לתפריט מיני כריכים ומנות נוספות כגון מגוון סוגי סלטים, לזניות ועוד. בימים אלו עובדים על פיתוח משפחת מוצרים חדשה – פסטות במגוון סוגים ומגוון רטבים וכן על תפריט קינוחים חדש לרשת.

פיצה מטר – אילת – חיל ההנדסה 6, באר שבע – בן צבי 9, בני ברק (כשר) – מול קניון אילון, קריית אונו (כשר) – צומת סביון, גבעתיים – כצנלסון 59, חולון -, חיפה – שדרות הנשיא 139, ירושלים (כשר) – עמק הרפאים 54, כפר-סבא (כשר) – ששת הימים 53, מודיעין (כשר) – מרכז סלומון, מבשרת ציון (כשר) – מרכז מסחרי יסמין, נתניה (כשר) – הרצל 2, פתח תקווה (כשר) – קק"ל 2, רמת השרון – צומת כדורי, רעננה (כשר) – אחוזה 133, ראשל"צ – משה בקר 11, תל אביב – אבן גבירול 137, תל אביב – אלנבי 46, תל-אביב (כשר) – ככר רבין, פרו – לימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר