הנשיא אובמה: עכשיו גם הגלידה

על אריזת הגלידה המעוצבת בצבעים כחול, לבן ואדום, מתנוססת תמונתו של הנשיא הנבחר אובמה, והשם נבחר בעקבות תחרות בקרב מאות אלפי גולשים באתר האינטרנט העולמי של בן אנד ג'ריס, שהתבקשו לבחור את השם המנצח ל"גלידת אובמה".

 "בן אנד ג'ריס" היא החברה הראשונה בעולם שאימצה את נשיא ארה"ב החדש ברק אובמה, וייצרה גלידה בשם YES PECAN! כמחווה למשפט שליווה את הקמפיין שלו: YES WE CAN! – גלידת חמאת פקאנים המכילה חתיכות של פקאנים קלויים בחמאה.

על אריזת הגלידה המעוצבת בצבעים כחול, לבן ואדום, מתנוססת תמונתו של הנשיא הנבחר אובמה, והשם נבחר בעקבות תחרות בקרב מאות אלפי גולשים באתר האינטרנט העולמי של בן אנד ג'ריס, שהתבקשו לבחור את השם המנצח ל"גלידת אובמה".
בין השמות שהגיעו לשלב הגמר: obamana split, barackadamia nut ועוד,
הזוכה המאושר, אהרון נייתן ממדינת מסצ'וסטס, זכה בגלידות בן אנד ג'ריס לכל ימי חייו.

ההחלטה על גלידת אובמה התקבלה במהלך מערכת הבחירות, לאחר שברק אובמה זכה במרבית האלקטורים במדינת וורמונט, המדינה המזוהה עם גלידות "בן אנד ג'ריס".
בן כהן וג'רי גרינפילד נמנים על תומכיו של אובמה, ופעלו למענו גם לפני מערכת הבחירות. השניים שכרו שתי משאיות אשר נסעו ברחבי וורמונט וחילקו גלידות "צ'רי פור צ'יינג'" על מנת להביע את השינוי שאמריקה צריכה.

אבי זינגר, מנכ"ל "בן אנד ג'ריס" ישראל, מציין שהחברה משווקת מספר טעמי גלידה על שמם של אנשים מפורסמים: כמובן גלידת צ'רי גרסייה- על שמו של סולן להקת הגרייטפול דד – ג'רי גרסייה, גלישת פיש פוד – על שמה של להקת "פיש" (שנחשבת לממשיכת דרכה של הגרייטפול דד), וגלידת אמריקן דרימס – על שם סטפן קולברט – קומיקאי ידוע בארה"ב.

גלידת YES PECAN! תשווק בארה"ב וגם בישראל במהדורה מוגבלת ומיוחדת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר