הנשיקה בזיכרון: השף התכווץ אבל הראש התרחב

שיפוץ קיצוני והיבטים חדשים על עולם הקולינריה והחיים בכלל – שף רונן רביב חוזר לבשל בפינה שלו בזיכרון יעקב

רונן רביב, שף ובעלים של מסעדת 'הנשיקה' בזיכרון יעקב, שב לעמוד בין אדי הסירים במטבחו, לאחר מספר חודשים בהם לא נגע בחומרי גלם.

מה קרה? רונן הצטרף לשיטה של WinLife בה השיל 20 קילו ממשקלו, תוך כדי שהוא נמנע מהאהבה הגדולה ביותר שלו. רביב הציב בפניו מטרה לרדת עוד 20 קילו, אך את תפיסת העולם ואת דרך החשיבה שרכש במהלך התקופה האחרונה, הוא כבר מיישם הלכה למעשה בין כתלי המטבח.

תפריט הקיץ החדש זכה לטיפול בהתאם לסגנון החיים שאימץ לעצמו רונן. מגוון הצבעים, הטעמים והניחוחות, נשארו כפי שהיו תמיד. מנות מטופלות בקפידה, פרי מסעות קולינריים של שנים ברחבי העולם ולמידה אישית מיודעי דבר כמו דוד פרוזניאק ומרקו פייר וייט.
את אלה מציע מעתה רונן באפשרויות מופחתות קלוריות, עם שימוש אפסי בחמאה, וממש אסור להזכיר טיגון בשמן עמוק, ושילוב חומרי גלם איכותיים ועשבי תבלין הנקטפים מערוגות החצר.

במתכונת המחודשת של המקום ניתן לאכול פחות. המסעדה לא מחייבת מנה ראשונה עיקרית וקינוח – גם כוס קפה, או מנה ירוקה בתוספת יין מבעבע יספקו את חוויית הבילוי.

לדברי רונן: "משבוי של המטבח הפכתי להיות קובע הטון, כאשר האוכל נשאר טעים כמו תמיד אך מתאים יותר לשינוי שחל בתפיסת העולם, ומביא את המטבח שלי לתוצאות אפילו טובות ומעניינות יותר".

בין המנות בתפריט:
פטריות שמפיניון ועגבניות שרי צלויות על מצע טרין גבינת פטה (42 ₪), קוקי סאן ז'אק על מצע זוקיני ועגבניות (49 ₪), מאפה טלה עטוף בחציל קלוי בגריל (52 ₪), ניוקי גבינת מוצרלה ברוטב עשבי תיבול פיקנטי (54 ₪), ריזוטו פירות ים בגרסה הזיכרונית (98/58 ₪), טלה בתנור – קלאסיקה בנשיקה (98/68), ספריבס מעושן בליווי תפוחי אדמה, כרוב וחרדל (98/68 ₪).


הנשיקה
רח' המייסדים 37 בחצר, זיכרון יעקב
טל. 04-6390133

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר