הסטארט אפ הישראלי קונספטיק יספק תפריטים דיגיטליים למסעדות ברוסיה, סלובניה, אוסטרליה ובלגיה

e-Menu הוא תפריט ממוחשב המאפשר הזמנת ארוחה במסעדה מתפריט המוצג על מסך מגע הממוקם על כל שולחן, ואף לבחור את שפת ההזמנה. התפריט הממוחשב כולל בתוכו גם משחקים שונים שיכולים להעצים את החוויה

הסטארט אפ הישראלי קונספטיק, המתמחה בפתרונות להעצמת החווייה הבידורית במקומות בילוי, מדווח על סגירתן של ארבע עסקאות עם זכיינים בחו"ל מתחום המסעדנות, לאספקת מוצר e-Menu שפיתחה החברה למסעדות ברוסיה, סלובניה, אוסטרליה, ובלגיה. צפי ההכנסות מההסכמים מוערך ב- 4.5 מיליון ₪ בשלוש השנים הקרובות.

e-Menu הוא תפריט ממוחשב המאפשר הזמנת ארוחה במסעדה מתפריט המוצג על מסך מגע הממוקם על כל שולחן, ואף לבחור את שפת ההזמנה. התפריט הממוחשב כולל בתוכו גם משחקים שונים שיכולים להעצים את החוויה המשפחתית בעת ביקור במסעדה, או משחקים חברתיים שמאפשרים, בין היתר, לנהל שיחה עם שולחן אחר באמצעות המסך הדיגיטלי, וכן אפשרות להזמין שירים מהשולחן.

לדברי עדי צ'יטיאט, מנכ"ל קונספטיק: "לאור המצב הכלכלי אנו מקבלים פניות רבות מצד רשתות ולקוחות בחו"ל שרואים ב- e-Menu אטרקציה ואמצעי בידול אל מול המתחרים. התפריט הדיגיטלי הוכיח את עצמו כמגביר מכירות ומעצים חוויה והוא נתפס היום כמענה למצב הכלכלי בפניו עומדות המסעדות. שורת הפניות מצד לקוחות פוטנציאלים היא שהובילה להסכמי ההפצה שנחתמו". 

קונספטיק היא חברת היי-טק מובילה בתחום התפריטים הדיגיטליים. החברה, שנוסדה ביוני 2005 מביאה בשורה של חדשנות קונספטואלית בסביבת המסעדות, הפאבים ובתי הקפה. מוצר הדגל של החברה הוא e-Menu: תפריט ממוחשב מהפכני שתופס תאוצה ברחבי העולם.
קונספטיק מלווה את הלקוח לאורך כל הדרך – החל מבחירת מודל התוכנה המתאים ביותר לצרכי העסק וכלה בהתאמה אישית ובלעדית של הגרפיקה לאופי המקום.
החברה פעילה כיום בעשרות מסעדות ובתי קפה בארץ, וכן מציעה את שירותיה ברחבי העולם. 

www.conseptic.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר