ה(סיר) פלא של ברגהוף: סיר מתוחכם מאפשר בישול דיאטטי ללא שמן וללא מים

לדברי היבואן: שומר על ערכים תזונתיים, מקצר את זמן הבישול באופן משמעותי, מפחית עד 50% את תצרוכת האנרגיה, ונהנה מאחריות בינלאומית של 30 שנה

חברת ברגהוף-ישראל החלה לייבא סידרת סירים מהפכניים המוגנים בפטנט בינלאומי. המבנה התרמי של תחתית הסיר (המורכבת משש שכבות) והנדסת החומרים של דפנותיו, יוצרים בישול השומר על ערכים תזונתיים בכל סוגי המזון.
הסירים החדשים מאפשרים בישול דיאטטי נטול שמן ומלח. כמו כן מקצרים הסירים את זמן הבישול בכמחצית, ותורמים לחיסכון של עד 50% מתצרוכת האנרגיה במטבח.

סימן ההיכר של הסירים החדשים הינו עיגול הנחושת הממוקם במרכז תחתית הסיר. הנחושת סופחת חום במהירות רבה ביותר. בעזרת הנדסת מתכות לוכדות ומשחררות אנרגיה, ובעזרת מבנה פנימי ייחודי, מאפשר הסיר בישול אחיד וחסכוני באנרגיה, אשר נמשך זמן רב לאחר כיבוי האש בכיריים.

קירות הסיר הבנויים ממתכות 'קרות' השומרות על טמפרטורה נמוכה, מגבירים את התעבות האדים על מכסה הסיר, ובכך נוצר טפטוף תמידי על התבשיל. בעקבות זאת מתבשל האוכל מתחת לנקודת הרתיחה ושומר על מרכיביו החיוניים ועסיסיותו. הסיר החדש מאפשר בישול מופחת במים (פחות ממחצית הכוס לסיר ירקות) ומונע בכך את בריחת הויטמינים, המינרלים ושאר רכיבים חיוניים במזון.

הטיפול בבשרים, טיגונם, וצלייתם – נעשים ללא מלחים, ללא שמן וללא חמאה. בישול ייחודי זה מונע את התכווצותו של הבשר, והבשר נשאר עסיסי, רענן ופריך. משום כך הופך הבישול בסיר של ברגהוף לאידיאלי בתזונה מונעת, המיועדת בין השאר לסובלים מסוכרת וממחלות לב.

מכסה הסיר מתוחכם, כאשר ידית המכסה כוללת מד חום המאפשר בקרה על טמפרטורת התבשיל בזמן אמיתי. המכסה יוצר שכבת אויר מבודדת ומונע לחלוטין בריחת נוזלים ואנרגיה. המכסה עצמו ניתן לתליה על שפתו של הסיר תוך כדי בישול – תכונה המאפשרת עבודה נוחה – במיוחד במטבחים צפופים. ידית הסיר רחבה ובעלת מרכז כובד נמוך במיוחד. מבנה הידית מאפשר למכסה להפוך לבסיס, ולהחליף בכך את משטחי השעם המונחים על השולחן.

לסירים ידיות נירוסטה 'קרות' המבודדות חום לאורך כל שלבי הבישול. תכונה זו מאפשרת עבודה ללא כפפות ובלא סכנת כוויה. שפתי הסיר מעוצבות כך שהן מונעות טפטוף נוזלים בעת המזיגה.

הסיר החדש של ברגהוף מותאם לכל טכנולוגיות חימום הכיריים הקיימות בעולם: כיריים אלקטרוניות, גז, ויטרו-קרמיק, הלוגן ואינדוקציה.

הסיר בנוי ממספר רב של מתכות וביניהן: פלדת אל-חלד באיכות מעולה ((18/10 T304, אלומיניום, ברזל ונחושת. כל מוצרי החברה עומדים בתקני הבטיחות האירופים המחמירים ביותר.

מחירו של סיר ברגהוף 10 ליטרים – 360 ₪.
מחיר סיר ברגהוף 11.7 ליטרים – 390 ₪.


סדרת הסירים החדשה של ברגהוף נהנית מאחריות בינלאומית של 30 שנה.
את סדרת הסירים ואת שאר מוצרי ברגהוף ניתן להשיג בחמש חנויות הרשת ברחבי הארץ, וכן ב-30 נקודות מכירה נוספות ברחבי המדינה.

רח' משה אבן עזרא 23, אשדוד, טל. 08-8543766
רח' רוטשילד 28 (סימטת ברקוביץ') ראשל"צ
גן העיר – רח' אבן גבירול 71, חנות 55, ת"א, טל. 03-5277585
קניון הצומת, בי"ח תל השומר, חנות 13

אתר החברה:
www.berghoff.org.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר