הסניף ה- 13 של קפה קפה בתל אביב יחליף את "הברווז" השנקינאי

רשת "קפה קפה" הודיעה השבוע על פתיחת סניף נוסף ברשת . סניף זה יחליף את "הברווז" בית הקפה המיתולוגי ברחוב שנקין בהסבתו לסניף "קפה קפה" יושקעו 500,000 דולר

רשת בתי הקפה "קפה קפה" הודיעה על התרחבותה של הרשת ופתיחת סניף חדש שיחליף את בית קפה "הברווז" המיתולוגי, הממוקם ברח' שינקין בת"א הפועל שם מזה 13 שנה. זהו למעשה הסניף ה-13 של הרשת בתל אביב.

הסניף השינקינאי של קפה קפה ייפתח במהלך פברואר בהשקעה של 500,000 דולר בפורמט זכייני. הסניף משתרע על שטח של כ-200 מ"ר ותתווסף לו גינה. בית הקפה יעוצב בהתאם לקונספט אווירת הרשת ע"י האדריכל דניאל חסון . הסניף ייפתח במהלך פברואר.

רונן נימני, בעלי רשת "קפה קפה": "הברווז הנו אחד הנכסים המיתולוגיים של תרבות בתי הקפה בתל אביב החלפתו מהווה כבוד עבורנו.
אל מול ההתרחבות הענפה לכל הארץ החלפת הברווז מחזקת את אחד הערכים שלנו שהנו אורבאניות תל אביבית אמיתית. בכוונתנו לשמר את אופיו הייחודי של בית הקפה הזה הנמצא בלב ליבה של האוכלוסייה השנקינאית".

בסקר שערכה רשת "קפה קפה" בקרב צרכנים ברחבי הארץ עלה כי הביקוש לקפה איכותי בקרב צרכנים בישראל עלה. בידולה של רשת "קפה קפה" הוא באווירה האורבאנית שמאפיינת את סניפיה וכן באמצעות הקפה האיכותי היחידי המיובא ישירות מאיטליה והתפריט המוקפד, המותאם לטעמם של לקוחות הרשת. רשת "קפה קפה" הינה מותג פרמיום יוקרתי בניחוח אורבאני הפועל בתחום הבילוי והפנאי.

רשת "קפה קפה", הנה בבעלותו הפרטית של איש העסקים רונן נימני. מנכ"ל הרשת אבינועם בן מוחה. הרשת פועלת מזה 5 שנים, ומונה כיום 16 סניפים, מרביתם בגוש דן וסניף אחד בסופיה בולגריה. סניפי הרשת ממוקמים בעיקר ברחובות העיר, כאשר לכל סניף מאפיינים ייחודיים שהותאמו לאופי המקום בה הוא פועל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר