הסקוטית מבית ישרקו: ליקרים חדשים מיקב בוטגה איטליה בטעמי פטל קפוצ'ינו פנקוטה וליקריץ

להשיג בסניפי טיב טעם, אתר "טיב טעם בקליק", חנויות מקצועיות, מסעדות וברים נבחרים
החברה הסקוטית מבית ישרקו מרחיבה את קטגוריית הליקרים עם ליקרים מיקב בוטגה איטליה בארבעה טעמים – פטל, קפוצ'ינו, פנקוטה וליקריץ. אלה יצטרפו לשישה טעמים של ליקרים בוטגה שכבר משווקים בישראל

החברה הסקוטית מבית ישרקו מרחיבה את קטגוריית הליקרים, עם ליקרים מיקב בוטגה איטליה בארבעה טעמים – פטל, קפוצ'ינו, פנקוטה וליקריץ. אלה יצטרפו לשישה טעמים של ליקרים בוטגה שכבר משווקים בישראל.

ליקר פטל – ליקר קרם מבוסס על גראפה, גוון ורוד בהיר עם ניחוח עז של פטל. מתוק וקטיפתי בטעמי פטל ושמנת. להגיש קר בסוף ארוחה וגם כמרכיב בקוקטיילים, קינוחי פנקוטה, או מעל גלידה. 15% אלכוהול, המחיר 79 ₪ ל-  500 מ"ל.

ליקר קפוצ'ינו – ליקר קרם מבוסס על גראפה. טעם מתוק-מריר וחזק. מבושל זמן רב עם סוגים שונים של קפה ערביקה מאתיופיה. הכי טוב בתוספת קטנה של סוכר ונגיעה של גראפה. לליווי וחיזוק קפה, או לגלידות מבוססות שמנת, רכיב להכנת קוקטיילים. 15% אלכוהול. המחיר 79 ₪ ל- 500 מ"ל.

ליקר פנקוטה – ליקר קרם מבוסס על גראפה. מבושל עם גרגרי וניל ומעט תוספת סוכר. להגשה קר בסוף ארוחה ולצד גלידות שמנת, או כרכיב מתוק לקוקטיילים. 15% אלכוהול. המחיר 79 ₪ ל- 500 מ"ל.

ליקר ליקריץ – ליקר קרם מבוסס על גראפה. עשוי משורשי ליקריץ טריים, בתוספת מים, אלכוהול וסוכר. התוצאה: ליקר שחור וקטיפתי. להגיש קר בסוף ארוחה, וכמרכיב מתוק לקוקטיילים וגלידות. 25% אלכוהול. המחיר 79 ₪ ל- 500 מ"ל.

היבואן ישרקו. להשיג בסניפי טיב טעם, אתר "טיב טעם בקליק", חנויות מקצועיות, מסעדות וברים נבחרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר