הסקוטית תקיים קורס מבוא ליין עם יוסי בוזנח

מנחה הקורס הוא יוסי בוזנח, הוא מאושיות ענף היין בישראל, בעל ותק וניסיון של כ- 20 שנה בענף היין, כאשר תחביב הפך אצלו למקצוע

"הסקוטית" תקיים קורס מבוא רחב וכולל לעולם היין, במהלכו ייפתח צוהר לקסם של היין, תוך מסע בשבילי ה"טרואר", נשימת  "ארומות", התווגעות לתרבויות והקשבה לאלפי שנות ניסיון של מוצר מרתק.

היין נטל חלק נכבד בתרבויות העולם העתיק, הפך לחלק בלתי נפרד מפולחני הדת והקודש, וממשיך לכבוש עולמות קולינריים חדשניים בעולם המודרני . 

חמישה מפגשי הקורס יתמקדו בענפיו המגוונים של עולם היין, הכרת שלוש צלעותיו: "כרם-יקב-יין", לימוד שפתו, ומעל לכל – התענגות על הייחוד והקסם של כל טיפת יין.

"הסקוטית", מהחברות המובילות את ענף היין והאלכוהול מזה למעלה מ-60 שנה, מייבאת ומפיצה כיום למעלה מ-400 כותרי יין ואלכוהול שונים מכל רחבי העולם. בנוסף החברה היא המפיצה הבלעדית של יקב דלתון הגלילי לשוק הישראלי, ומשווקת באופן בלעדי את "שפיגלאו" יצרן כוסות היין היוקרתיות.

מנחה הקורס הוא יוסי בוזנח, הוא מאושיות ענף היין בישראל, בעל ותק וניסיון של כ- 20 שנה בענף היין, כאשר תחביב הפך אצלו למקצוע.
יוסי הקים וניהל במשך שש שנים את אגף היין בחברת הכרם, החל משנת 2003 שימש כמנהל היצוא של יקבי רמת הגולן, ולאחר מכן כיהן כמנכ"ל איגוד המסעדות בישראל. כיום יוסי מלווה יקבים, יבואנים ומסעדות כיועץ מקצועי לתחום היין והאלכוהול. הידע והניסיון הרב שצבר, לצד יכולתו לתמצת את שפע המידע בשפה ברורה וידידותית, הפכו את יוסי לאחד המדריכים הבולטים בתחום.

הקורס יתקיים במסגרת חמישה מפגשים חד-שבועיים, בני שלוש שעות כל אחד, החל מיום ד' 7.1.2009 עד יום ד' 4.2.2009, בין השעות 19:00 ל-22:00, בחדר הטעימות של "הסקוטית", במתחם מגרשי התערוכה הישנים בתל-אביב.
בכל מפגש יוטעמו חמישה עד שבעה יינות שונים, בליווי כיבוד קל של גבינות, לחמים וירקות. 

מספר המשתתפים מוגבל עד 17 אנשים מקסימום.
מחיר הקורס 1,200 ₪ למשתתף.
קיום הקורס מותנה בהרשמה של 15 משתתפים לפחות.
לפרטים נוספים ולהרשמה יש לפנות למרכז המכירות של הסקוטית,
טל. 03-5434500, [email protected] לדימה או לאלכס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר