העיתונאית הילה אלפרט תגיש מספר ספיישלים מרמת הגולן בערוץ הטיולים

בשלב הראשון יצולמו שני ספיישלים. הראשון יעסוק ביין והשני יעסוק בשמן זית, שניהם בשיתוף "עמותת תיירות גולן", ויתמקדו בתחומים החזקים של רמת הגולן המכונה "הטוסקנה" המקומית שלנו, הידועה כחבל ארץ עם תנאיי גידול אידיאליים לגפן כמו גם לייצור יין

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה הילה אלפרט, תגיש מספר ספיישלים שיצולמו ברמת הגולן ויעסקו בנושאים המשיקים לטיולים וקולינריה. החל מ-31.12 בשעה 21:00 בערוץ הטיולים (אפיק 30 ב- yes וערוץ 47 ב-HOT) מבית ענני תקשורת.

בשלב הראשון יצולמו שני ספיישלים. הראשון יעסוק ביין והשני יעסוק בשמן זית, שניהם בשיתוף "עמותת תיירות גולן", ויתמקדו בתחומים החזקים של רמת הגולן המכונה "הטוסקנה" המקומית שלנו, הידועה כחבל ארץ עם תנאיי גידול אידיאליים לגפן כמו גם לייצור יין.

במהלך התוכנית הראשונה, "נתיבי היין בגולן", שתשודר ביום ה, 31.12 בשעה 21:00 בערוץ הטיולים, תבקר אלפרט בשורה של יקבים, בהם גם ביקב הגדול ביותר בגולן ומהחלוצים של היקבים באזור – "יקבי רמת הגולן". במהלך התוכנית, תבקר אלפרט בסדנאות וקורסים בנושא יין, תפגוש ייננים משורה של יקבים קטנים וגדולים, ותשמע בין השאר את סיפורו של אדם שהקים יקב משפחתי בכדי להשאיר את בניו ברמת הגולן.

בספיישל השני, "נתיבי הזית בגולן", תבקר אלפרט בבתי הבד ותעמוד על השוני ביניהם ועל צורת המסיק וסוגי זני הזיתים והשמנים השונים. כן היא תבקר במפעל קוסמטיקה המשתמש בשמן זין למוצרי הקוסמטיקה.

אלפרט (44), אם לשלושה, עיתונאית קולינריה ב"ישראל היום", כתבה בעבר גם בעיתונים "חדשות" ו"טיים אאוט", הגישה בעבר תכניות בישול כמו "צו בישול" ו"טעמים" לצד פינות בתכניות כמו "שום פלפל ושמן זית" ולצידו של גיל חובב ב"מצעד האוכל הישראלי". לצד הקריירה בתחום הקולינרי, בסרטים ובסדרות טלויזיה בהן גם "חדר מלחמה" של יאיר לפיד ובתפקיד אורח בסדרה "להוציא את הכלב" ששודרה בהוט3. כיום היא משתתפת בעונה השלישית של "האלופה", גם כן בהוט3.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר