הפלגות אביב קיץ 2006 של "מנו ספנות": 41 יעדים ב-12 מדינות, 15 מסלולי הפלגה בשלוש אוניות

החידושים השנה: 10 יעדים חדשים, הפלגה של 28 יום, צוות בידור ישראלי, הפלגות נושא מיוחדות, פעילות לילדים, וחופשות לקבוצות

הפלגות ל-41 אתרי נופש בים התיכון, בים השחור ובאוקיאנוס האטלנטי, ביקור ב-12 מדינות ו-15 מסלולי טיול שונים. זהו מגוון ההפלגות שמתכננת חברת "מנו ספנות" לעונת אביב קיץ 2006.

בעונה שתחל ב-2 באפריל בהפלגה של 4 לילות לרודוס ומרמריס, יהיו הפלגות מגוונות, החל מהפלגות קצרות של 2-3 לילות בסופישבוע, הפלגות של 4 ו-5 לילות באמצע השבוע, שלושה מסלולים של 7 לילות, מסלול הפלגה של 11 לילות, שלושה מסלולי הפלגה שונים של 14 לילות, ולראשונה בארץ "שייט מלכותי" של 28 יום עד לקזבלנקה שבמרוקו, מדירה ואיי טנריף.

"השנה בחרנו 10 יעדים חדשים לקהל הישראלי, הוספנו על פי דרישת הקהל צוות בידור ישראלי מעולה שיופיע במגוון תוכניות, ושמנו דגש על פעילויות לילדים ולצעירים", אומר משה מנו, נשיא חברת מנו ספנות".

החברה המפעילה את שלוש אוניות הפאר "רויאל איריס", איריס" ו"יסמין", הכינה גם תוכניות סיור ובילוי בכל אתרי העגינה. צוות המזון והמשקאות של החברה מתכנן חגיגה קולינרית בחדר האוכל של האוניות על פי נושאים שונים.

בנוסף יתקיימו השנה "הפלגות נושא" מיוחדות. בין השאר מתוכננת הפלגות של "פסטיבל הצחוק", כוכבים שרים", "רקדן נולד", הפלגת האהבה", "החוש השישי" ועוד. במהלך העונה יתקיימו הפלגות מיוחדות לשומרי מסורת, במגוון של מסלולים ל-4 לילות ול- 11 לילות.

"אנחנו מציעים לקהל הישראלי חוויה מיוחדת במינה של טיול בחו"ל עם מלון צף. אנו מקפידים על רמה גבוהה של שירות, והעובדה היא שכמחצית מהמפליגים הם נוסעים חוזרים שלנו", אומר משה מנו.



כל ההפלגות והמסלולים באתר של "מנו ספנות":
www.mano.co.il






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר