הציפור הלאומית של החברה להגנת הטבע הוכתרה כקמפיין השנה של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות

בטקס האריה השואג 2009 – התחרות השנתית למצויינות של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, שהתקיים היום (יום ו' 24.7.09) באולם התיאטרון הקאמרי בת"א הוכרזו הזוכים בקמפיינים המצטיינים של השנה מתוך 49 עבודות שבוצעו ב- 2008 והוגשו לתחרות.

בטקס המרשים, אותו הנחה בחן רב איש הרדיו הוותיק ד"ר יצחק נוי, שגם נמנה על חבר השופטים, הוכתר בפרס קמפיין השנה זהב,  קמפיין החברה להגנת הטבע בו נבחרה הדוכיפת לציפור הלאומית של ישראל.
בנימוקי השופטים להענקת הפרס נאמר כי עבודה זו נבחרה כמשקפת בצורה הטובה ביותר את הצלחת פעילות יחסי הציבור. בקמפיין לא נעשה כל שימוש בפרסום או בקד"מ, ועל כן המודעות הגיעה מפעילות תקשורתית ופעילות יח"צ המקיפה קהל מגוון – מצה"ל עד תלמידי בתי ספר.

בפרס קמפיין השנה כסף  זכה משרד בן-חורין אלכסנדרוביץ' – קמפיין גיוס תרומות מוח עצם עבור עמותת "עזר מציון".
פרס קמפיין השנה ארד הוענק  למשרד LONE STAR עבור קמפיין מצודת האלה.
באות מופת זכה יצחק אלדן, איש משרד החוץ, עבור פרויקט דרך עץ הזית של ישראל, אותו הוביל כפעילות אישית בהיקף עצום.

הזוכים בפרס בקטגוריות השונות:
מוצרי צריכה – שטרן-אריאלי – השקה מחדש של מותג השמפו והקונדישנר הרבל אסנס
שיווק – טריואקס יועצים – CAR2GO
קמפיין ארוך מועד – החברה להגנת הטבע – הציפור הלאומית
קמפיין קצר מועד – שטרן-אריאלי – בית פמפרס – לראות את העולם דרך עיני התינוק
קמפיין חברתי – בן חורין אלכסנדרוביץ' – קמפיין גיוס תרומות מוח עצם עבור עמותת "עזר מציון".
מאבקים ומשברים – דוברת בית החולים סורוקה בבאר שבע, ענבר גוטר – בי"ח סורוקה במבצע "עופרת יצוקה".
קמפיין חינוכי – רונן הלל תקשורת ויח"צ – מיני ממשלת הילדים של ישראל
קמפיין פוליטי – איטל תקשורת – קמפיין בחירות הירוקים בראשל"צ
תקשורת – Com&sense – סיקור מחקרי תקשורת
תיירות – LONE STAR – מצודת האלה
תרבות – משרד דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור – שירת העצבים 2008
טכנולוגיה – MARKETOUCH – חברת הסטארט-אפ BPC
גור אריה (עבודות סטודנטים) – אשר דהאן – המרכז לאמנות הפיתוי

ואלה הזוכים בציון לשבח:
מוצרי צריכה – גיתם פורטר נובלי – במבה נוגט
שיווק – בן חורין אלכסנדרוביץ' – מכון פסיכומטרי Smart!
קמפיין קצר מועד – LONE STAR – ועידת הנשיא 2008
קמפיין חברתי – גיתם פורטר נובלי – פסטיבל מרגישים בבית – שדרות
פרויקט חינוכי – LONE STAR – מצעד החיים
פוליטיקה – LONE STAR – ביקורו של ראש עיריית לוס אנג'לס
תקשורת – לימור אטד תקשורת – YAD2
תיירות – חצב דה ויט – מסעדת דיאנה החדשה
תיירות – טריואקס יועצים/חטיבת טרה טבע – מלון הילטון טאבה
מאבקים ומשברים – דוד גולן יחסי ציבור – מאבק העובדים הסוציאליים
תרבות – דוברת אוניברסיטת תל-אביב – אורלי פרומר – פרס דן דוד


למנכ"ל השנה נבחר רמי לוי – מנכ"ל רשת 'שיווק השקמה'
– על שהשכיל לעשות שימוש נבון ביחסי ציבור לקידום עסקיו.
ליקיר האיגוד נבחר יחיאל אמיתי – דובר מזה 55 שנים, אשר בין השאר שירת 12 שרי תחבורה במשך 25 שנים כדובר המשרד.

צוות השופטים בתחרות השנה כלל את ד"ר לאה מנדלזיס – יו"ר חבר השופטים,
רני רוגל – מתאם השיפוט, גבי בגס – מנכ"ל יפעת, אהרון לפידות – ישראל היום,
איילת גרדמן – דוברת עיריית רעננה, אילנה דרוקר – ערוץ 1, איתן לבנשטיין – יועץ תקשורת, אמנון פאר – רשת ב', אסתי אפלבאום-פולני – יועצת תקשורת,
דוד עיני – נשיא UMI, דינה נבות – סמנכ"ל שיווק HOT, דני לוי – הטלוויזיה בערבית, ורד אורן – דוברת מכון התקנים, יאיר גלר – פרסום גלר-נסיס, יהודה קונפורטס – עורך ראשי אנשים ומחשבים, יוני יצחק – איש יחסי ציבור, יורם דרורי – פרסום דרורי שלומי, יורם שמיר – מוותיקי האיגוד הישראלי ליחסי ציבור, יעל לבנטל – דוברת רבוע כחול, ד"ר יצחק נוי – קול ישראל, לביאה פישר – דוברת עיריית כרמיאל, נורית דאבוש – יו"ר מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו,
עופר גולן – הבצפר, תלמה בירו – מנכ"ל איגוד המפרסמים.

המשתתפים בארוע האריה השואג נהנו מברנץ' בחסות 'סלטי מיקי', 'מחלבנה', עוגיות 'קוקי מן', 'יפאורה תבורי', 'יקבי רמת הגולן', 'פירות בראשית' מהגולן, ו"האקדמיה לפירות",
נותני חסות נוספים לאירוע: ישראכרט, קמור, קבוצת 'יפעת', הוצאת עם עובד, עירן גולדפרב לתקשורת אינטאקרטיבית, ורשת הריבוע הכחול – מגה בול.

צילומים: יעקב סער






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה