הצלחה להנפקת מיליוניום פודטק להשקעה בתעשיית הפודטק

ביקושי יתר של כ-100% בהנפקה של מיליונים פודטק – שותפות מו"פ להשקעה בחברות פודטק שגייסה 26 מיליון ₪. חנן שניידר מנכ"ל מילניום פודטק: "למרות התקופה המאתגרת הציבור מאמין שפודטק הוא תחום העתיד"

הצבעת אמון גדולה לפודטק הישראלי בבורסה כאשר מילניום פודטק, שותפות המו"פ הראשונה בבורסה, סגרה את ההנפקה עם ביקושי יתר של מעל 100% לאחר שגייסה 26 מיליון ₪ בעוד התקבלו הזמנות בערך כולל של כ-41 מיליון ₪. ההנפקה בוצעה באמצעות לאומי פרטנרס חתמים, ולוותה ע"י עוה"ד איתי ברפמן ועדי רון ממשרד ד"ר זאב הולנדר.

מילניום פודטק היא שותפות המו"פ הראשונה שנסחרת בבורסה בתל אביב, בעקבות תיקון תקנון הבורסה מפברואר 2019 לפיו ניתן להנפיק שותפויות מוגבלות שעוסקות במחקר ופיתוח. המנכ"ל הוא חנן שניידר, והיו"ר הוא גיא רוזן. בכירי השותפות אומרים כי הנפקת מילניום פודטק התרחשה בתקופה בה קיימת הזדמנות ייחודית בשוק המזון העולמי, וזאת מכיוון שמצד אחד הביקוש העולמי לפתרונות פודטק הולך וגדל, ומנגד אין מספיק הון למימון פעילותן של חברות פודטק ישראליות צעירות. הפודטק מוגדר כ'מהפכת המזון' השנייה בהיסטוריה האנושית והיא צפויה להגיע לשיאה תוך 15 שנה, כשהאנושות תצרוך יותר חלבון ותחליפי מזון מעשה ידי אדם מאשר מהחי – כך לפי חברת המחקר RethinkX – וכך ענפי הבשר והחלב מהחי בארה"ב, לצורך הדוגמה, יצטמצמו בעשרות רבות של אחוזים.

חברת הפורטפוליו הראשונה של השותפות היא SavorEat, שפיתחה טכנולוגיה לייצור תחליפי בשר צמחיים המבוססת על הדפסה בתלת ממד, פרי פיתוחו של פרופסור עודד שוסיוב המכהן כמדען הראשי של החברה. לחברה יש מוצר צמחי שמוכן לאכילה, ושיתוף פעולה ראשון עם רשת המבורגרים לה יש כ-100 סניפים ברחבי הארץ. הטכנולוגיה של SavorEat משלבת שיטה ייחודית להדפסה בתלת ממד, בשילוב עם פורמולציה חדשנית ממקורות צמחיים ושיטות בישול מתקדמות. הבידול של החברה מתבטא באפשרות לייצר מוצרים מותאמים אישית, המתחקים אחר הטעם והמרקם הייחודי של בשר (כולל שומן, שריר, רקמות ואף עצמות), וכן שיטת חימום המאפשרת בישול מלא של המנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר