הצלחה לכנס המסעדנים השנתי של איגוד המסעדות, בתי-הקפה והברים

בסיום הכנס נערכו בחירות, בעקבותיהן עופרה גנור (מנטה ריי) ומיכה סול (בויה) הם יו"רים משותפים של האיגוד, ורונן ארדיטי (בליני) הוא המנכ"ל

כנס המסעדנים השנתי שהתקיים לראשונה במלון דויד אינטר קונטיננטל בתל-אביב, זכה להצלחה רבה לאור העובדה שהגיעו אליו מעל 200 מסעדנים מרחבי הארץ.

עו"ד טלי ירון אלדר העבירה הרצאה לכלל מליאת הכנס בנושא החקיקה בנושא הטיפים למלצרים, בה סקרה את הצעת החוק של ח"כ אמיר פרץ, פעילויות איגוד המסעדות בנושא ואספקטים נוספים בנושא.
במהלך היום חולקו ההרצאות לשני מושבים: הרצאות בנושא פרסום, שיווק ומיתוג, לצד מושב מקצועי בנושא תכנון מטבח, ספקים תהליכי עבודה.

בסיום הכנס נערכו בחירות, בעקבותיהן עופרה גנור (מנטה ריי) ומיכה סול (בויה) הם יו"רים משותפים של האיגוד, ורונן ארדיטי (בליני) הוא המנכ"ל.
כמו כן נערכו בחירות לועד המנהל של האיגוד: יורם ירזין , עופרה גנור, מיכה סול, שלומי גרונר, שלומי סלמון, אילן הופנהיימר, אורן שנבל ונחום סטולרו.

רונן ארדיטי, מנכ"ל איגוד המסעדות בתי הקפה והברים, אמר: "הצלחת הכנס הראתה את הכוח האדיר וחשיבות התפתחות הענף ואיגוד המסעדות, כמו גם את ההכרה של המסעדנים בחשיבותו של איגוד כזה בשוק אשר נמצא בצמיחה מתמדת".


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר