הצלחה לשמן הזית של כד בני דרום בצרפת ואיטליה

בפעם הבאה, כשתסעדו במסעדה באיטליה או בצרפת, ותיהנו ממנות הגורמה, אל תתפלאו אם השף יאמר, כי שמן הזית הוא מתוצרת ישראל, היישר מכד בני דרום

בפעם הבאה, כשתסעדו במסעדה באיטליה או בצרפת, ותיהנו ממנות הגורמה, אל תתפלאו אם השף יאמר, כי שמן הזית הוא מתוצרת ישראל, היישר מכד בני דרום.

שמן הזית המיוצר בבית הבד של כד בני דרום מציע שמן בתולי שלא עבר צינון או הצללה, ולכן חמיצותו נמוכה והוא בעל ארומה חזקה וחריפה של זיתים טריים. בגלל איכותו של השמן, הוא זוכה להצלחה רבה בחו"ל, בעיקר באיטליה וצרפת, מכיוון שהוא מתאים למאכלים המסורתיים בארצות אלה.

"גם אנחנו הופתענו מההצלחה של השמן שלנו באיטליה ובצרפת, שנודעות בבתי הבד שלהם ואיכות השמן שם. בכל זאת, ההזמנות בארצות אלו לשמן שאנחנו מייצרים במושב בני דרום, עולות בכל שנה, זה ממש כמו למכור קרח לאסקימוסים", אומר דוד בן זאב, מנכ"ל כד בני דרום.

הכנסות כד בני דרום בשנת 2006 עמדו על 50 מיליון ₪, מתוכן 15 מיליון ₪ (כ- 30%) מייצוא לארצות אירופה, ארה"ב, אוסטרליה ורוסיה. התחזית לשנת 2007 היא כי הביקוש למוצרים יגדל בכ- 15%.

בימים אלה כד בני דרום משקיעה כ – 2 מיליון ₪ בהרחבת קו הייצור – רכישת מכונות ייצור חדשות שיאפשרו מענה מהיר לגידול בביקושים בשוק המקומי ובחו"ל, והמשך פיתוח מוצרים חדשים הן בתחום השימורים והן בתחום מוצרי הגורמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר