הצפון חגג בפסטיבל היין שלו לקראת הפסח

איתן בניטח, בעל מסעדת נחלים וחנות היין הצמודה למסעדה, אומר כי הוא רואה בערב זה הגשמת חלום. איתן, ידען ומבין ביינות, פועל רבות על מנת להרחיב את תרבות היין בצפון

רועי שרון, תושב קיבוץ מעין ברוך, הגיע ביום חמישי האחרון ליריד מכירות היין במסעדת נחלים כדי לרכוש יין לקראת חג הפסח,
לשמחתו הרבה לא רק נחשף להיצע רחב של יינות ורכש, אלא גם זכה במקרר יינות איכותי. את תשומת ליבו תפס היין הלבן של כרמל מזרחי – "יוהנסבורג ריזלינג". רועי (בתמונה משמאל, עם איתן בניטח ודביר מיקבי כרמל), סיפר כי אשתו מאוד אוהבת את היין, והוא מתאים במיוחד לשתייה בקיץ.

יחד עם רועי הגיעו לפסטיבל היין הצפוני במסעדת נחלים מאות מתושבי הגליל והגולן, ואף אורחים שהגיעו במיוחד לערב זה ממקומות מרוחקים יותר.
מתחם נחלים אירח יקבי בוטיק ויקבים גדולים אשר הציגו את תוצרתם וכיבדו את הקהל בטעימות. לפי היקף הקניות, נראה כי המחירים היו אטרקטיביים, והקונים בהחלט הרוויחו.

איתן בניטח, בעל מסעדת נחלים וחנות היין הצמודה למסעדה, אומר כי הוא רואה בערב זה הגשמת חלום. איתן, ידען ומבין ביינות, פועל רבות על מנת להרחיב את תרבות היין בצפון.

בין המציגים: יקב רמות נפתלי, יקב נעמן, יקב אלפסי, יקב אסף קדם, יקב שטרן, יקב שניר, יקב שאטו גולן, יקב גלילאו, יקבי רמת הגולן, יקבי כרמל, יקב תבור, יקב רם, משק קורלנדר, עין כמונים ועוד.

בין ידועני הצפון שהגיעו לערב זה: שמוליק חזן – מנכ"ל עמותת תיירות גולן, גילי פרס – מנהל מועדון חברי הגולן, ענת ניסים – מנכ"ל עמותת תיירות גליל עליון, תמי עטיה, שישי דרעי – בוסתן לבונה, אורי כחלון, שמעון ברמי, אופיר ממן, אורי ודורית נעים. מהתקשורת הצפונית: רובי המרשלג, אביהו שפירא, אלי סבתי.

בתמונה האמצעית (משמאל לימין): אסף קדם – יקב אסף, איתן בניטח היוזם, מיכאל אלפסי – יקב הר אודם, דביר רובין – יקבי כרמל, נציגת יקבי רמת הגולן, ונציגת יקב רמות נפתלי.
בתמונה התחתונה: אורי נעים ובני משפחת אלפסי מרימים כוסית לחיים.

צילום: סטודיו A

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר