הצרכן הישראלי מנסה לשמור על גיזרתו: 50% ממשקי הבית בישראל נוהגים לקנות מוצרי מזון דלי קלוריות

הצרכן הישראלי מנסה לשמור על גיזרתו. 50% ממשקי הבית בישראל נוהגים לקנות כיום מוצרים מופחתי קלוריות, בהשוואה ל-47% לפני כ-3 שנים (אוגוסט 2003).
כך עולה מסקר של התאחדות התעשיינים בנושא התפלגות ההוצאה על מזון, שנערך ע”י חברת גיאוקרטוגרפיה בקרב 600 איש, המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסיה הבוגרת בישראל הנוהגת לערוך קניות עבור משק הבית.

מניתוח הסקר מתברר כי 32% ממשקי הבית נוהגים לקנות כיום מוצרי חלב, יוגורט וגבינה דלי קלוריות – בהשוואה ל-30% לפני כ-3 שנים.
ב-3 השנים האחרונות חלה עלייה בשיעור הקונים לחם, לחמניות ופיתוח דלי קלוריות, מ-19% בשנת 2003 ל-25% כיום.
בשיעור הקונים משקאות קלים דלי קלוריות חלה דווקא ירידה, מ-22% לפני 3 שנים ל-19% כיום.

מהסקר מתברר כי חלה עלייה של שיעור הקונים דברי מתיקה דלי קלוריות, מ-8% לפני 3 שנים ל-12% כיום. 10% ממשקי הבית בישראל רוכשים כיום גרנולה וקורנפלקס דלי קלוריות, ו-12% משתמשים בממתיק מלאכותי.
עוד עולה מהסקר כי חלה עלייה בשיעור הרוכשים ריבות וממרחים דלי קלוריות, מ-3% לפני 3 שנים ל-10% כיום.
7% ממשקי הבית בישראל רוכשים כיום סוכריות ומסטיקים דלי קלוריות.
7% מהציבור הישראלי רוכש כיום גלידות מופחתי קלוריות,בהשוואה ל-4% בלבד לפני כ-3 שנים.
6% קונים נקניקים ופסטרמות מופחתי קלוריות,בהשוואה ל-2% בלבד לפני כ-3 שנים.
5% ממשקי הבית בישראל נוהגים לקנות כיום רטבים ומרקים מופחתי קלוריות.








היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה