הקאמבק של גבינת פילדלפיה בתחרות 'אפי' בארה"ב: עלייה משמעותית במכירות ומיליוני צופים וגולשים

חברת המזון KRAFT בחרה למתג מחדש את הגבינה כמרכיב מרכזי בהכנת עוגות גבינה. גבינת פילדלפיה קנתה את פרסומה כאשר הפכה לממרח חובה על הבייגל בארוחת בוקר אמריקנית טיפוסית עם אוריינטציה יהודית

בתחרות אפי לשיווק (בארה"ב), הוצגה עבודה שיווקית שמטרתה הייתה להחזיר את עטרתה של גבינת פילדלפיה עתירת השומן. כך מדווח TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות. 

חברת המזון KRAFT בחרה למתג מחדש את הגבינה כמרכיב מרכזי בהכנת עוגות גבינה. גבינת פילדלפיה קנתה את פרסומה כאשר הפכה לממרח חובה על הבייגל בארוחת בוקר אמריקנית טיפוסית עם אוריינטציה יהודית.

לאחר עבודת מחקר מקיפה, הוחלט למקד את החשיפה התקשורתית בתוכניות בישול בטלוויזיה, כאשר הפרזנטורית היא פאולה דין – הכוכבת של FOOD NETWORTK שהיא רשת TV משולבת באתר פופולרי.

הקמפיין אפשר לצרכנים להגיש קליפים של ווידיאו עם מתכוני גבינת פילדלפיה שלהם. התגובה הייתה מדהימה – מכירות הגבינה עלו מטאורית, ולו בגלל המספר הרב של נשים שנענו לאתגר, כאשר חלק מהן משתפות מידע וחוויות גבינתיות בפייסבוק, טוויטר ויוטיוב.

התוצאות הראו כי הקמפיין שקיבל השם Real Women of Philadelphia העלה את המכירות ברבעון הראשון של 2010 ב- 5% לעומת הרבעון הראשון של 2009, כמיליון גולשים ייחודיים נכנסו לאתר, וכ- 24 מיליון איש צפו בקטעי הווידאו.

פרשנות העורך שמחה סיגן, שהוא הוא אחד השופטים בתחרות אפי בישראל: לתחרות 'אפי' מתקבלים מסעי שיווק המצליחים להציג שינוי משמעותי במדדי המכירות והמודעות למותגים. על המתחרים להציג את כל התהליך השיווקי, כולל הסביבה השיווקית טרם המהלך, ורעיונות לשיפור המותג המבוססים על תוצאות של מחקרים שיווקיים, וכמובן החשיפה התקשורתית והקריאייטיב. תחרות אפי בישראל נמצאת עתה בשלבים האחרונים של השיפוט.

פורסם ב- TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר