הקונספט: לקנות את הכמות המבוקשת ולא זו שהוכתבה על ידי היצרן

תופעה חדשה הנראית לאחרונה מטרידה את יצרני האריזות. רשתות מזון מציעות ללקוחותיהן מוצרים לארוזים מונחים בתפזורת, כדי שיוכלו להחליט על פי הצרכים והיכולות הכספיות שלהם, על הכמות שאותה הם מתכוונים לרכוש.
כך מדווח TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות .

אחת החנויות שנפתחה בלונדון לפני חמש שנים בשם Unpackaged, כמו גם חנות דומה שנפתח באוסטין שבטקסס, וחנות נוספת שנפתחה לאחרונה בקנדה. כיום פועלות כ 170 חנויות הפועלות על פי קונספט התפזורת.
יצרני האריזות טוענים כי דפוס פעולה זה מזמין בזבוז ותופעות של זיהום כתוצאה מהיעדר תאריכי תפוגה ואריזות אספטיות.

פרשנות העורך שמחה סיגן: הדאגה לסביבה מייצרת גישות חדשות. בשלב זה ניתן לראות זאת כתופעה איזוטרית שאינה מתאימה לאורח החיים בעולם המפותח. יחד עם זאת, ייתכן כי נראה בעתיד יותר רשתות מזון שיצמצמו את מספר הפריטים (מק"טים).

פורסם ב- TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות
www.trends-news.com






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה