"הקש בדלת" בשחקים בשת"פ בין האגודה למלחמה בסרטן ל"ישראייר"

צוותי האוויר של "ישראייר" יתרימו את נוסעי קווי התעופה הבינלאומיים והפנים ארציים של החברה, בעזרת מעטפות מיוחדות שהנפיקה האגודה למלחמה בסרטן

"הקש בדלת" בשחקים, הוא פרויקט ראשון מסוגו, פרי שיתוף פעולה בין האגודה למלחמה בסרטן לחברת התעופה "ישראייר".
במסגרת הפרויקט, יתרימו צוותי האוויר של "ישראייר" את נוסעי קווי התעופה הבינלאומיים והפנים ארציים של החברה. ההתרמה תתבצע במהלך חודש אוקטובר, בעזרת מעטפות מיוחדות שהנפיקה האגודה למלחמה בסרטן למטרה זו.

"הקש בדלת", הינו מבצע ההתרמה השנתי של האגודה למלחמה בסרטן והוא מקור התרומה המרכזי של האגודה למלחמה בסרטן, אשר פעילותה מתאפשרת הודות לתרומות הציבור וללא מימון מתקציב משרד ממשלתי כלשהו.

סבינה בירן, מנכ"לית "ישראייר", אמרה: "התגייסנו לראשונה בארץ למבצע "הקש בדלת" במטוסים, מתוך רצון לסייע לאגודה בהשגת המטרה החשובה של המבצע. שיתוף פעולה זה, הוא פעילות אחת מתוך מגוון פעילויות שהחברה מקיימת כחלק ממדיניותה לסייע לקהילה ככל שניתן."

מירי זיו מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, אמרה: "התרומות שיאספו במבצע "הקש בדלת" בשחקים בעזרת צוותי האוויר של "ישראייר", יאפשרו לנו לממן עשרות מחקרים של רופאים וחוקרים שנועדו להביא למציאת תרופה למחלה, לבצע פעילויות הסברה במטרה להגביר המודעות למחלות הסרטן בקרב הציבור הרחב, ליזום ולבנות תוכניות לאומיות לאבחון מוקדם של סוגי מחלות סרטן שונות אשר גילויים המוקדם מביא לאחוזי ריפוי גבוהים יותר, לתמוך כספית בחולי סרטן נזקקים, לסייע לילדים חולים בהשלמת חומר הלימודים, להפעיל קייטנות נופש לחולי סרטן ולבני משפחותיהם, לרכוש מכשירים רפואיים חדשניים ומתקדמים למרכזים הרפואיים לטיפול בחולי הסרטן, להקים מחלקות לחולי סרטן בבתי החולים ברחבי הארץ ולממן את העסקתן של אחיות ועובדות סוציאליות, המסייעות לחולי הסרטן בבתי החולים ובמרפאות בקהילה ולהמשיך ולפעול לטובת 120 אלף חולי הסרטן בישראל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר