הרעב תקף אתכם באמצע הלילה? זה מה שתעשו

מי מאיתנו לא מכיר את התחושה של השעה המאוחרת בלילה, יושבים מול הטלוויזיה, קוראים ספר או כל דבר אחר, ופתאום הרעב מתגנב אלינו, אבל במקרר אין שום דבר וצריך לאלתר משהו. התחושה הזו נקראת מאנץ', ולעיתים היא תוקפת אותנו בדיוק ברגעים שאין פתרון נגיש וזמין, ואנו צריכים להתמודד איתה. חלק מן הדרכים להתמודד איתה הן להכין משהו בעצמכם, לנצל הנחות בחנויות נוחות שפתוחות 24/7 ועוד. בכתבה זו ניתן מספר טיפים לאלתורים מעניינים כדי להתמודד עם מאנץ' לילי

הנחות בחנויות נוחות

האופציה הקלה ביותר מבחינת אלתור, אך היא גם מצריכה שימוש ברכב שאינו תמיד זמין לכולם. ישנן הנחות בחנויות נוחות בהמון מקומות במיוחד בשעות הלילה, בשביל למשוך קונים בשעות אלו. כיום, בחנויות הנוחות יש מגוון רחב של מוצרים, החל מנשנושים, חטיפים ומשקאות שונים, דרך מצרכים וחומרי גלם להכנת אוכל כמו פירות וירקות, לחמים וממרחים ועוד, וכלה באוכל מוכן כדוגמת סנדוויצ'ים ארוזים, מנות חמות ומאפים שונים. לכן, במיוחד אם אינכם יודעים מה בדיוק אתם רוצים לאכול ואם אינכם רוצים להתעסק בהכנות השונות – קפצו אל חנויות הנוחות השונות, התבוננו באופציות הקיימות, ונצלו את ההנחות הליליות שיש בחנויות רבות כאלו.

 הזמנת משלוחים שונים

אופציה נוספת שאינה מצריכה מאמץ רב מבחינתכם, אך כן מצריכה תשלום גבוה יחסית, הינה להזמין אוכל. במיוחד בערים מרכזיות וגדולות, אך בשנים האחרונות גם במקומות אחרים, יש מקומות המציעים סוגים שונים של אוכל שפועלים עד השעות הקטנות של הלילה. אמנם בדרך כלל צריך לעמוד ברף הזמנה מינימלי כדי שההזמנה תצא לדרך, אך ניתן להזמין אוכל, קינוחים, חטיפים ועוד עד אליכם הביתה, גם בשעות הקטנות ביותר.

 אלתורים עם מה שקיים במטבח

פה נכנס הפן היצירתי, והגיע הזמן להוציא את "השף הפנימי" שבכם. זה שהמקרר ריק ממאכלים זמינים ונגישים, לא אומר שאין בו חומרי גלם אחרים או שהמזווה ושאר המטבח ריקים לחלוטין. כיוון שבכל מטבח ברגעים שונים עשויים להיות חומרי גלם שונים, ניתן שתי אפשרויות פשוטות ומהירות להכנה:

הפתרון הראשון יהיה מתוק וקל במיוחד להכנה. כולנו נתקלנו בשלב מסוים בעוגיות קוקילידה ובמגוון הרחב של האפשרויות הקיימות בהן. אם במקפיא שלכם יש גלידה ובמזווה עוגיות או קרקרים כלשהם, ניתן ליצור שילוב מעניין בין השניים, וליצור נשנוש לילי טעים ומיוחד. ככל שברשותכם יותר מרכיבים להוסיף לקוקילידה המאולתרת שלכם, כך היא תהיה מיוחדת יותר.

הפתרון השני יהיה מלוח, ודורש בערך 10 דקות להכנה. אם ברשותכם בצל וקמח, אתם יכולים להכין חלת בצל! בשלב הראשון, קחו את הבצל ובצעו בו מספר חתכים עמוקים. בשלב השני, פזרו קמח בצורה יסודית בפנים ומחוץ לבצל; ובשלב השלישי – טגנו אותו. כמובן שככל שתשדרגו את התהליך, כך התוצאה שתתקבל תהיה טעימה וטובה יותר. בשורה התחתונה, מדובר במאנץ' טעים במיוחד שלוקח להכין אותו כ-10 דקות בלבד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר