השבוע ב"לילה חי מאוד" ברשת ב', חמישי אחרי חצות: אבנר וסמדר טלמון מבית הבד ברמת הגולן והשף אליעזר לויה

בתוכנית: בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה – בקיצור: הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 24.08.06 תשודר תוכניתו של אמנון פאר "לילה חי מאוד", כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'.
בתוכנית: בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה – בקיצור: הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" יתארחו השבוע:
להקת קטיפה שחורה – שם נרדף למוסיקה אירית עם נגיעות של מוסיקה מאזורים קלטים אחרים כמו ברטיין (צרפת) וגאליסיה (ספרד) יחד עם מוסיקה מקורית עם השפעות בלקניות ואחרות. בלהקה בוזוקי אירי, מנדולינה, חליליות איריות, קלידים, תוף אירי, ועוד.
דיויד גבריאל – מומחה לפרסונולוגיה: שיטה מודרנית ועתיקת יומין הקובעת שיש קשר הדוק בין המבנה הפיזי למבנה האישיות. התבוננות ומדידות מדויקות של מבנה הפנים והגוף מאפשרות לזהות את מבנה האישיות והתכונות שלנו.
אבנר וסמדר טלמון – יזמים ובעלים של בית הבד של הגולן, מרכז מבקרים וכמה סוגים של שמן זית וסדרה קוסמטית (קרם פנים ,הזנה, עיניים, ידיים, שמן למסג') וסבון המיוצר מגפת – שאריות הזית לאחר הוצאת השמן.
דיטה קול – העורכת הראשית של "מטרופוליס", מגזין תרבויות עולם. והפעם וושינגטון.
משה ירונסקי וברונו פינטו – עם אוספים של מקלטי רדיו ישנים וחפצים הקשורים לרדיו, מתוך תערוכה חדשה "ימי הרדיו" בגלריית החווה בחולון, אוסף של מקלטי רדיו מכל הזמנים.
השף אליעזר לויה מ"לבנטיני".
אורי אורלב – והאקורדיון.
עמיקם ריקלין – איש הקרן הקיימת.
איש הלחם והסיפורים – דני אביחיל.
ג'קסי ג'קסון.
וחברים נוספים במקומות שונים בארץ ובעולם, שיספרו מה קורה אצלם.מוסיקה טובה ועוד הפתעות.
וכרגיל: דובלה רייזר, ג'ו קוט מאילת, שאול מיזליש ואביהו שפירא מהגליל, ועוד חברים ואורחים.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר