השבוע בלילה חי מאוד: השף ארז שטרן וליקרים איטלקיים

ביום חמישי 30.7.09 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר – הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, ובקיצור: הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ביום חמישי 30.7.09 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'.

בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר – הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, ובקיצור: הדברים הכי לא חשובים בעולם.

 

בלילה חי מאוד השבוע:

לראשונה בישראל, כתיבת מותחן בהמשכים בשידור חי בתכנית "לילה חי מאד" בהשתתפות הסופרת אדיבה גפן, שחקנים, משתתפי התכנית ומאזינים.
אמנון פאר עורך, מפיק ומגיש התכנית "לילה חי מאד" העלה את הרעיון ופנה לסופרת אדיבה גפן – (מחברת ספרי מתח בהם "רצח בקריאה ראשונה", "עוקף שיקאגו", "אבק יהלומים", "תחנה סופית ערד" ועוד, כולם רבי מכר) – לכתוב תחילתו של רומן מתח חדש, שישוחק בשידור חי ב"לילה חי מאד" בימי חמישי בלילה על ידי שחקנים בניצוחו של שחקן "הבימה" דובל'ה רייזר.
משתתפי התכנית והמאזינים יוזמנו להציע הצעות ורעיונות לדרך בה תתפתח העלילה. כל שבוע יוצג פרק חדש, על פי הצעות והערות של משתתפי התכנית והמאזינים שיתוסף לפרק הקודם, בסיום נקבל מותחן מראשיתו עד סופו.
אורי קריב הלחין מוסיקה מקורית שתלווה את המותחן ובנוסף ישולבו אפקטים קוליים חיים באולפן.
תחילתו של המותחן – " אישה מסתורית פורצת בבת אחת לכביש וכמעט מתרסקת ומכאן מתחילה העלילה לדהור קדימה ……."
אורי קריב והזמר אייל חביב בשירי אהבה ועוד.
הסקסולוגית – גילה ברונר – לקראת ט"ו באב.
נשות חווה – להקה המורכבת מנשים המשלבות מוסיקה יהודית אותנטית ,עם סגנונות ג'אז, מזרח תיכוני, בלקני, לאטיני ורוק. אורית דוקלר – פסנתר, אורית אורבך – חלילים וקלרניט, דנה אביתר – בס ומיכל רהט – תופים.
צמד הסטאנדפיסטים- עידן וטירן – מסע קומי הנשלב סטנדאפ מושחז ומערכונים מהווי החברה הישראלית מילים חדשות מותאמות לשיר "שלום לך ארץ נהדרת".
מוטי גלעדי ואסנת וישינסקי – נשואים 12 שנה בט"ו באב- מופע משותף "זוג משמיים".
השף ארז שטרן – בוגר בית הספר לקולינאיה ע"ש פול בוקוז בליון-צרפת שאירח בביתו זוגות וקבוצות לסעודות בהתאמה אישית עבר ללופט גדול יותר ובשיתוף והתאם לטעמם ולרצונותיהם של האורחים מתאים את הארוחות.
אורן צילינסקי – מהנדס אלקטרוני ואיש הייטק, הגיע אל האלכוהול בעקבות שהות ארוכה בחו"ל ונחשף לתרבויות האוכל והשתיה של מדינות רבות עם דגש מיוחד על איטליה, מייבא משקאות מצפון איטליה מותגי פרימיום.
הרב יעקב גלויברמן – פרשת השבוע "ואתחנן", שבת נחמו ולקראת ט"ו באב.
האסטרולוגית – טובה ספרא
תומר סגיס
עמיקם ריקלין

מה קורה בארץ ובעולם, מוסיקה טובה, וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.

 

אמנון פאר מבטיח שיהיה שמח.

תגובות והערות אפשר לשלוח אפילו בזמן השידור ל: [email protected].

בזמן השידור יינתנו מספר הטלפון, המייל והפקס – כך שתוכלו להתקשר בזמנכם החופשי, ולא רק בזמן השידור.

התוכנית לילה חי מאוד משודרת באינטרנט באתר רשת ב' – וניתן להאזין לה גם בהמשך השבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר