השבוע במוזיאון יהדות איטליה בירושלים: פסטיבל איטלקי אמנות ופסטה

חגיגה של פסטה, אמנות, מופעים, מוסיקה איטלקית וסדנאות יצירה לכל המשפחה – בחינם. שלושה ימים של מופעי רחוב, שוק איטלקי, סדנאות לילדים, תערוכת זכוכיות ונציאניות חדשה, תחרות אכילת פסטה, וחגיגה קולינרית באווירה איטלקית

הפסטיבל האיטלקי "אמנות ופסטה" יתקיים השבוע בימים שלישי עד חמישי, 12.8, 13.8, 14.8, בין השעות 18:00 עד 23:00, בפיאַצה העתיקה של מוזיאון יהדות איטליה, רח' הלל 27 ירושלים.
הכניסה לפסטיבל, למופעים ולסדנאות חופשית

פסטיבל איטלקי "אמנות ופסטה" הוא חגיגה של מופעים וטעמים המאפיינים את התרבות והאמנות האיטלקית. התפאורה בכיכר העתיקה והציורית של מוזיאון יהדות איטליה בלב ירושלים, יוצרת אווירה ייחודית האופיינית לכיכרות באיטליה: שפע של דוכנים ומסעדות המציעים לציבור ממיטב המסורת הקולינרית. לחוויה הקולינרית תתווסף חוויה אמנותית עם מגוון מופעים של אמנים, קבוצות ולהקות אשר יציגו את השירה, המוסיקה, האופרה, המחול ותיאטרון הרחוב האופייניים לאיטליה. לילדים – סדנאות יצירה בפסטה ללא תשלום.

מדי ערב תתקיים במקום תחרות אכלני הפסטה:מי יאכל את המספר הרב ביותר של קערות הספגטי?

במסגרת הפסטיבל תוצג תערוכה חדשה במוזיאון יהדות איטליה, "ונציה של רוח ואש", זכוכית ונציאנית ביצירות אמנים ישראלים עכשוויים, אשר יציגו פסלים, תכשיטים ועבודות פרי יצירתם בשיתוף עם גלריה "יניב", אמנות עכשווית בזכוכית.
בפסטיבל יהיו מספר עמדות אשר ידגימו טכניקות עתיקות ונציאניות של ניפוח זכוכית והזהבתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר