השבוע: "דיאטהקלאב" בשיתוף "עושים בישול" משיקות סדנאות גורמה לייט

סדנאות "מבשלים דיאטהקלאב", הותאמו במיוחד למצבים שונים בחיים (אוכל בעבודה, אוכל וילדים, ארוחות חג, מתוקים וכו') . הסדנאות בנויות על תפריט דיאטהקלאב, וכוללות הסבר פרונטלי, הדגמות והתנסות בעשיית המתכונים, במטרה – ללמד ולהנחיל למשתתפי הסדנא טכניקות ושיטות עבודה שיהפכו את הדיאטה והבישול לחוויה מהנה

דיאטהקלאב, החברה הותיקה בארץ לקבוצות תמיכה ואורח חיים בריא, והמרכז הקולינארי "עושים בישול", בניהולו המקצועי של השף אורן גירון, מציגים לראשונה לשוחרי הדיאטה ואורח חיים בריא, סדרת סדנאות מקצועיות במטבח "מבשלים דיאטהקלאב".

"מבשלים דיאטהקלאב" כוללת שישה מפגשים מקצועיים, תחת פיקוח דיאטנית, בנושאים שונים: בשר, עוף, דגים, סלטים ורטבים משביעים 2GO, גורמה ומתוקים. כל אחת מהסדנאות מציעות חוויה קולינרית המעשירה את התפריט היומי של שוחרי הדיאטה ואורח חיים בריא. אורך כל סדנא הוא כ– 4 שעות.

סדנאות "מבשלים דיאטהקלאב", הותאמו במיוחד למצבים שונים בחיים (אוכל בעבודה, אוכל וילדים, ארוחות חג, מתוקים וכו') . הסדנאות בנויות על תפריט דיאטהקלאב, וכוללות הסבר פרונטלי, הדגמות והתנסות בעשיית המתכונים, במטרה – ללמד ולהנחיל למשתתפי הסדנא טכניקות ושיטות עבודה שיהפכו את הדיאטה והבישול לחוויה מהנה. בסוף כל מפגש תתקיים ארוחה והמשתתפים ייקחו עימם חוברת מתכונים הכוללים את מאכלי הסדנא.

הסדנא פתוחה לקהל הרחב ומתאימה גם לארגונים

הסדנאות יתקיימו במרכז הקולינארי "עושים בישול", הרצליה פיתוח.
הסדנא הראשונה בסדרה תתקיים בתאריך: 18.10.06
מהשעה 17:00-21:00
מחירים לבודד: לנרשמים ל- 6 מפגשים: 1,188 ₪

לנרשמים למפגש בודד (על בסיס מקום פנוי): 230 ₪
מחיר לארגונים – 200 ₪ לאדם (במקום 240 ₪ מחיר מחירון).
מינימום משתתפים בסדנא 10 מקסימום 20 איש. המחיר כולל חומרי גלם, חוברת מתכונים וארוחה בסוף כל מפגש.
להרשמה ופרטים נוספים: 09-9518868 או 09-9588643
ובאתר החדש של "דיאטהקלאב": www.dieta-club.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר