השבוע פסטיבל צבר עושים באהבה בנמל יפו

פסטיבל "צבר עושים באהבה" יתקיים השבוע, כאשר באירוע אותו יוזמת חברת צבר בשיתוף עם עיריית תל אביב ונמל יפו, יהפוך הנמל יפו בימים שלישי ורביעי, 24-25 באוגוסט, לחאפלה ענקית של מוזיקה, שמחה, אוכל וחומוס

פסטיבל "צבר עושים באהבה" יתקיים השבוע, כאשר באירוע אותו יוזמת חברת צבר בשיתוף עם עיריית תל אביב ונמל יפו, יהפוך הנמל יפו בימים שלישי ורביעי,  24-25 באוגוסט, בין השעות 18:00 ל-23:00 , לחאפלה ענקית של מוזיקה, שמחה, אוכל וחומוס. הכניסה חופשית.

הקהל הרחב מוזמן לפתוח שולחן עם צבר וליהנות ממיטב החומוסיות האותנטיות ומסעדות, שיגישו אוכל ביתי, ביניהן: מסעדת אבולעפיה, חומוס מרוואן, חומוס מאהר, מסעדות פרסיות, מרוקאיות ודרוזיות.

על הבמה המרכזית, יתארחו הרכבים מוסיקליים אתניים ואמנים מובילים. בנוסף ישולבו פריצות של מופע רקדניות בטן לצלילי מוזיקת טרנס, מופע של האופרה המזרחית: זמרות אופרה שרות מוזיקה ים תיכונית, הרכבים מוסיקליים ומופעי תופים. 

הפסטיבל יתקיים גם על המים – שיתוף פעולה עם היאכטות המקומיות, שיאפשר לקהל ליהנות מחאפלה מוזיקלית בין גלי הים, בשייט המשלב רקדניות בטן ומוזיקה אתנית.

במסגרת הפסטיבל תתארח תוכנית הטלוויזיה "צחוק מעבודה" בחיפוש אחר הסטנדאפיסט הבא. הקהל מוזמן לבוא ולנסות את מזלו באודישנים שיתקיימו במתחם הפסטיבל.

שוק צבר הצבעוני יצטרף גם הוא למתחם האירוע, וישולבו בו דוכנים לממכר שמני זית וזיתים, דוכני תבלינים, דוכני בדים ודוכני אומנים ויוצרים מכל רחבי הארץ. תערוכה של צילומי אוכל מהארץ ומשווקי העולם תוצג על קן המים.

למי שרוצים להירגע, מציע הפסטיבל על הדק הצפוני של הנמל, מתחם של הרכבים אקוסטים אתניים, פינות ישיבה אלטרנטיביות ובר שיגיש מאזטים וערק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר