השבוע תערוכת האלכוהול המקצועית BARMAN'S 2009 בהיכל נוקיה ת"א

BARMAN'S 2009 – תערוכת האלכוהול המקצועית תיערך השנה בהיכל נוקיה בתל אביב, בתאריכים 29.6 – 30.6 – 1.7, ימים ב'-ד', בין השעות 17:00-24:00.
בתערוכה ייקחו חלק מותגים מובילים מעולם האלכוהול, ולאור הצלחתה של התערוכה אשתקד צפוי כי גם השנה תירשם הצלחה גדולה.
שלושת ימי התערוכה מיועדים לקהל מתחום הברים והמסעדות, לאנשי חנויות אלכוהול, לקניינים ולסיטונאים.
במסגרת התערוכה יתקיימו השנה גם סדנאות מקצועיות במתחם נפרד, וכן צפויים להגיע אורחים מחו"ל.

ב- BARMAN'S 2009 יוצגו מיטב המותגים המיובאים לארץ בפני קהלים מקצועיים ולקוחות עסקיים. בין המשקאות שיוצגו: וודקות פרימיום, מותגי ויסקי, טקילות, ג'ין, כהילים חדשים, מבשלות בוטיק מקומיות לצד בירות יבוא, משקאות אנרגיה, ו מותגי אלכוהול חדשים שעושים את צעדיהם הראשונים בשוק הישראלי.

אבי בן עמי, יוזם ומפיק התערוכה, אומר כי מטרת התערוכה ליצור מפגש ישיר ומקצועי בין היבואנים והמפיצים לבין לקוחותיהם מתחום הברים והמסעדות. וכן להרחיב את החשיפה לתרבות השתייה המתפתחת בארץ, ולהציג מגמות וטרנדים מעולם האלכוהול והברים.

BARMAN'S 2009 – היכל נוקיה, תאריכים 29.6 – 30.6 – 1.7, ימים ב'-ד', בין השעות 17:00-24:00.
ארגון והפקה: סטודיו בן עמי, יחסי ציבור: דורית שמואלי תקשורת

וודקה ואן גוך בתערוכה
מותג האלכוהול האולטרה פרימיום וודקה ואן גוך יקח חלק בתערוכה, כאשר  הדוכן של חברת ארודן, יבואנית וודקה ואן גוך, יעוצב כחדר תצוגה במוזיאון.
שלוש דוגמניות יציגו את בקבוקי הוודקה מוצגים על גופן בציורי גוף. הדוגמניות יעמדו בתוך תא עם מסגרת, הנבנה במיוחד עבור התערוכה, וזאת בכדי להמחיש את ההרגשה של תמונות במוזיאון. את גרפיקת המתחם עיצב המעצב חנן דיאמנט.
קונספט התמונות במוזיאון נבחר משום שהוא הולם את ערכי המותג המציגים וודקה אולטרה פרימיום בינלאומית ברמה מאוד גבוהה ואיכותית, וכן משום שבקבוקי הוודקה נושאים את ציוריו השונים של הצייר וינסנט ואן גוך.
במתחם של ארודן יוקם בר. ובו ניתן יהיה לטעום מטעמי הוודקה המיוחדים והאיכותיים – קלאסית, דאבל אספרסו, אסאי, רימונים, אננס, מלון, ומוחיטו מנטה, וכן להתנסות בקוקטיילים חדשים המורכבים מוודקה ואן גוך.

BLU משקאות אנרגיה בתערוכת בארמנס 
במסגרת התערוכה יוצגו משקה אנרגיה BLU ומשקה אנרגיה Blu Cranberry אשר בימים אלה מושק בישראל.
מתחם BLU ממוקם בכניסה לתערוכה. המתחם מעוצב בסגנון לאס וגאס, ויוצב בו שולחן פוקר, שלמנצחים בו מובטחים פרסים. המתחם עוצב כך בכדי להמחיש את אווירת האנרגיה והלילה המתקשרים לערכי המותג והמשקה, וניתן יהיה לטעום בו את משקאות האנרגיה BLU  – משקה אנרגיה לא אלכוהולי המיועד לצעירים.
לאחרונה החלו לשווק בארץ את BLU CRANBERRY – משקה אנרגיה בטעם חמוציות.
משקה BLU מיוצר באירופה, ומיובא לישראל על ידי חברת בני פאוזי שמשום.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה