השדרה 34 משיקה תפריט משלוחים

לפני כמעט שלוש שנים פרצה "השדרה 34" לתודעת צרכני המסעדות בתל אביב כשהשיקה תפריט של פסטה עם פירות ים ב- 25 שקל. מאז אומנם מחירי המנות עלו במעט, אך השדרה עדיין מציעה את הדיל המשתלם בעיר עם ארוחות ענק במחירים שאינם חוצים את קו ה- 50 שקל

לפני כמעט שלוש שנים פרצה "השדרה 34" לתודעת צרכני המסעדות בתל אביב כשהשיקה תפריט של פסטה עם פירות ים ב- 25 שקל. מאז אומנם מחירי המנות עלו במעט, אך השדרה עדיין מציעה את הדיל המשתלם בעיר עם ארוחות ענק במחירים שאינם חוצים את קו ה- 50 שקל – גם עבור אנטריקוט עם תוספות. האווירה התוססת והחמה במקום הפכה את המוסד הזה לאחד המקומות הסואנים בתל אביב.

בימים אלה משיקה המסעדה תפריט משלוחים, גם הוא באותם מחירים:
ראשונות- 15 שקל
מרק היום, פרגיות בגריל – מוגש ברוטב חרדל ודבש, על מצע פלפל קלוי וטורטיה צ'יפס.

סלטים 30 שקל
סלט קליפורניה- עלים ירוקים, עגבניות שרי, פלפל קלוי, מלפפון ורצועות עוף, מלווה ברוטב וינגרט בלסמי, סלט קיסר- לבבות חסה ערבית, קרוטונים, גבינת פרמז'ן ורוטב קיסר קיש היום- מוגש בתוספת סלט ירוק, מלווה ברוטב יוגורט ושמיר ועוד.

מנות בשרים- 35 שקל
כמו המבורגר- 300 גרם, 100 אחוז בשר בקר טרי, קבב השף- קבב כבש וצנובר מלווה בטחינה, כבד עוף- כבד עוף בשמן זית ובצל או ברוטב יין אדום בלסמי מוגש על מצע פירה, חזה עוף- חזה עוף על הגריל, כנפיים- כנפיים ברוטב צ'ילי או ברביקיו, שניצלונים- נתחוני עוף בציפוי פריך. ועוד. כל המנות מגיעות עם תוספת- בתוספת סלט ירוק/ צ'יפס/ פירה/ אורז.

פסטות- 30 שקל
פסטה בשדרה- פסטה פנה ברוטב שמנת, בתוספת בייבי שרימפס / פסטה על בסיס שמנת – פסטה פנה עם בצל מטוגן, נתחי עוף ואורגנו טרי / פסטה פנה עם בטטה וטימין, פסטה פנה אלפרדו פטריות / פסטה בלונז- פסטה פנה עם בזיליקום, עגבניות ובשר טחון/ רביולי- כיסוני פסטה ממולאים במילוי משתנה ועוד.

סושי- (18 שקל) – סושי מאקי- 8 יחידות / Insideout- 8 יחידות/ פוטומאקי- 4 יחידות / סושי ספיישל- 4 משולשים ועוד.

גם עסקיות מגיעות במשלוחים -בין השעות 12:00-16:00- לא כולל המבורגר וספיישלים: עסקית יחידה 35 שקל מנה ראשונה מנה עיקרית + תוספת, עסקית לשניים 99 שקל: מנה ראשונה + לחם הבית + סלט ירוק/קליפורניה/קיסר + 2 מנות עיקריות/ סושי.
אזור חלוקה- כל תל-אביב. דמי משלוח- 5 שקל.

השדרה 34
שדרות בן גוריון 34, תל-אביב
03-5272116
א – ש 11:00-24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר