"השום של דולי" רוצה לנגוס מנתח השוק של "דורות" בתחום השום הכתוש

"השום של דולי" אינו מכיל חומרים משמרים ומים, ומשווק בסניפי רשתות שיווק נבחרות בארץ במחיר של 15.90 שקל לצנצנת 200 גרם. בכוונת החברה להתרחב גם לשווקים בחו"ל

שחקנית חדשה נכנסת אל שוק השום הכתוש בישראל, המגלגל כ-160 מיליון שקל בשנה: "השום של דולי", המייצרת בתהליך עיבוד שנרשם כפטנט, שום כתוש שאינו קופא במקפיא, בהיקף של 120 טון בשנה

החברה מתעתדת לנגוס מנתח השוק של "דורות – מוצרי שום ותיבול".
שוק השום הכתוש במגזר הקמעונאי בארץ מייצר בשנה 6,000 טון (כולל משום המיובא מסין), ששויוים כ-50 מיליון שקל בשנה. מחזור המכירות השנתי של שיווק השום הכתוש בארץ הכולל את השוק המוסדי, מוערך בכ-160 מיליון שקל.

בשונה מהמוצרים המתחרים, תהליך הייצור הבלעדי של "השום של דולי" שנרשם כפטנט, מאפשר לשמר את המוצר למשך תקופה מרבית במקפיא מבלי שיקפא וייהפך לקרח.
"השום של דולי" אינו מכיל חומרים משמרים ומים, ומשווק בסניפי רשתות שיווק נבחרות בארץ במחיר של 15.90 שקל לצנצנת 200 גרם. בכוונת החברה להתרחב גם לשווקים בחו"ל.

תהליך העיבוד המיוחד של "השום של דולי" מניב מוצר הכולל מאה אחוז שום, במרקם אותנטי ובטעם וניחוח של שום טבעי חי, ושבניגוד למוצרים האחרים בתחום ניתן לשמרו במקפיא לאורך זמן מבלי לחשוש מקלקול המרקם. ב"השום של דולי" ניתן להשתמש בשימושים מיידיים, חוזרים ובלתי מוגבלים לאורך זמן, בזכות טריותו המתמדת.

אל הפורמולה החדשנית הגיעה דולי מבת-ים לפני מספר שנים, אחרי שנות מחקר מרובות. בניה, הבעלים והמנהלים של "השום של דולי", ממשיכים את פועלה במפעל החברה שבאשדוד. יתרון משמעותי נוסף של "השום של דולי" הוא במקורות חומר הגלם. השום הגולמי
מגיע מאדמה חקלאית בצפון הארץ – בעמק יזרעאל, עמק בית שאן, עמק החולה, רמת הגולן והגליל.

השום הישראלי עתיר במיץ יותר מהשום המיובא מהמזרח הרחוק, ואילו השום הגדל בצפון ישראל גדול, עסיסי ומלא עוד יותר מהשום הגדל בדרום הארץ המרכיב את המוצרים המתחרים.
אל העסיסיות, הנפח והגודש שבמיץ הטבעי והבריא של שיני השום הצפוני, מצטרפת מעלתו הנוספת: "השום של דולי" הינו דל קלוריות. בנוסף, הצנצנת ידידותית למשתמש, עשויה פלסטיק קשיח למניעת שבירות, ומתאימה בגודלה לאחסון בתאי דלת המקפיא ולכניסת כפית, כשהמכסה נפתח ונסגר בהברגה נוחה.

ל"השום של דולי" הכשר הרבנות באשדוד ורישיון יצרן ממשרד הבריאות, על פיו ניתן לשמר את המוצר בטמפרטורה של עד מינוס 18 מעלות למשך 18 חודשים.

מנכ"ל חברת "השום של דולי", אלי מורנו, אומר: "שוק השום הכתוש בישראל משווע לכניסתו של יצרן חדש, שסוף סוף יספק לכל הדורשים שום כתוש טבעי ללא מים, דל קלוריות והשומר על מרקם, ניחוח וטעם טבעי של שום. מטרתנו לעזור לכל שף, עקרת בית וכל מבשל במטבח, לקבל מוצר איכותי שישדרג את האוכל, ויחד עם זאת יהיה נוח וקל למשתמש ובמחיר השווה לכל נפש – מוצר שיהיה טוב וזול יותר מהשום שנמכר בחנויות הירקות. 'השום של דולי' היה ללהיט עבור כל מי שנחשף אליו עד היום במסגרת מכירות קטנות-היקף יחסית, והמעבר אל רשתות השיווק הגדולות מתבקש, בעקבות דרישות שהגיעו מהמשתמשים בו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר