השוקולד של Corinth ביריד השוקולד שיערך בקניון שבעת הכוכבים בין 19 ל-21 בינואר

כמו כן ניתן לבקר בבוטיק השוקולד Corinth שבקיבוץ נחשון, שם מציגה אפלר את חווית היצירה בכל שלביה, החל מבישול השוקולד, עיבודו ואריזתו

שרון אפלר, 29, מנהלת בוטיק השוקולד Corinth לא תשכח את היום בו עזבה את בועת ההיי-טק על מנת להגשים את חלומה – להיות שוקולטיירית. את לימודיה השלימה בביה"ס המוביל לשפים ולשוקולטיירים Lenotre שבפריז. הידע שרכשה בצרפת עזר לה בפיתוח טעמים מקוריים לשוקולד מריר איכותי.
"השילוב בין אומנות השוקולד הצרפתית ובין בסיס הטעמים הישראלי שעליהם גדלתי יוצר הרמוניה ייחודית. זה מה שעזר לי בפיתוח הטעמים לטבלאות השוקולד, והטראפלס", אומרת אפלר.

ניתן לבקר בבוטיק השוקולד Corinth שבקיבוץ נחשון, שם מציגה אפלר את חווית היצירה בכל שלביה, החל מבישול השוקולד, עיבודו ואריזתו. שילוב ריחות השוקולד ופולי הקפה שבאוויר יכול להפנט את חובבי המתוק. בבוטיק ניתן לרכוש מוצרים בודדים וחבילות שי לחג. בנוסף, עורכת אפלר סדנאות יצירה בשוקולד.

את השוקולד של Corinth ניתן יהיה לטעום ביריד השוקולד שיערך בקניון שבעת הכוכבים בין ה-19 עד ה-21 בינואר. ביריד יוכלו חובבי השוקולד לאכול מקופלת משוקולד משובח שיצרו בעצמם. בנוסף, ניתן יהיה לרכוש טראפלס וטבלאות שוקולד בטעמים: צ'אי, קפה עם הל, תאנים ביין ורום עם צימוקים.

www.corinthchoc.com


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר