השחקן דרור קרן נבחר להיות הפרזנטור של חברת "עוף טוב", ויוביל את קמפיין הפרסום להשקת "הסדרה האסייתית" – רצועות פילה עוף בציפוי פריך בשילוב טעמים אסיאתיים מהמטבח האקזוטי.
סיסמת הקמפיין:"השגרה הכי לא שגרתית".
משרד הפרסום: גלר נסיס.
תקציב: 3.5 מיליון ש"ח.
קמפיין הפרסום מתאר סיטואציה בה דרור קרן חוזר מהעבודה כביכול לשיגרה הרגילה – הבית, האשה, הילדים, האוכל, ובפועל מגיע לשיגרה הכי לא שיגרתית – הבית בעיצוב המזרח הרחוק, הילדים עוסקים בטאי צ'י, האשה לבושה בסארי, והאוכל: רצועות פילה עוף אקזוטיות בצ'ילי מתוק של עוף טוב.