השחקן דרור קרן יוביל את קמפיין הפרסום לסדרה האסייתית של עוף טוב

סיסמת הקמפיין:"השגרה הכי לא שגרתית". משרד הפרסום: גלר נסיס. תקציב: 3.5 מיליון ש"ח

השחקן דרור קרן נבחר להיות הפרזנטור של חברת "עוף טוב", ויוביל את קמפיין הפרסום להשקת "הסדרה האסייתית" – רצועות פילה עוף בציפוי פריך בשילוב טעמים אסיאתיים מהמטבח האקזוטי.

סיסמת הקמפיין:"השגרה הכי לא שגרתית".
משרד הפרסום: גלר נסיס.
תקציב: 3.5 מיליון ש"ח.


קמפיין הפרסום מתאר סיטואציה בה דרור קרן חוזר מהעבודה כביכול לשיגרה הרגילה – הבית, האשה, הילדים, האוכל, ובפועל מגיע לשיגרה הכי לא שיגרתית – הבית בעיצוב המזרח הרחוק, הילדים עוסקים בטאי צ'י, האשה לבושה בסארי, והאוכל: רצועות פילה עוף אקזוטיות בצ'ילי מתוק של עוף טוב.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר