השנה האולימפית של סין: יעד תיירותי מועדף

משה מרום, מנכ"ל "אלדין טרוול", אומר: "סין הינה מדינה בה קיים ריבוי תרבויות ואקלים רבגוני, החל באזורים קיציים כל השנה וכלה במדבריות מושלגות ופסגות מרהיבות

בשנים האחרונות, ישראלים רבים בוחרים את סין כיעד תיירותי מועדף, זאת לאור נופיה הקסומים, ריבוי התרבויות, מלונות הפאר והאטרקציות הייחודיות.
לקראת האולימפיאדה צפויים להגיע לסין ישראלים רבים שירצו לחזות בבניינים המפוארים, במגרשי הספורט המרהיבים ובמקדשים העתיקים.

משה מרום, מנכ"ל "אלדין טרוול", אומר: "סין הינה מדינה בה קיים ריבוי תרבויות ואקלים רבגוני, החל באזורים קיציים כל השנה וכלה במדבריות מושלגות ופסגות מרהיבות.

לפניכם עובדות שכדאי לדעת לקראת הנסיעה לסין:
• ההיסטוריה של סין היא בת 5,000 שנה, וקיימות עדויות ארכיאולוגיות רבות לכך ברחבי המדינה.
• בסין השפה השכיחה ביותר היא "מנדרין", אולם קיימים מספר ניבים ומספר שפות, סביר להניח כי מי ששולט בניב מסוים לא יבין אדם בעל ניב שונה
• הסינים אוהבים לרכב על אופניים, וזהו כלי התחבורה השכיח בסין. במחיר זעום תוכלו לשכור זוג בשבילכם, ולטייל ברחבי הערים לצד המקומיים.
• אחד הדברים המדהימים בסין, הוא מראה מלבב של אזרחים רבים, מגדולים ועד קטנים, שעושים טאי צ'י ברחובות ובפארקים, ותמיד יקבלו בברכה אנשים חדשים לשורותיהם.
• המטבח הסיני, כמוהו כמו התרבות, מזג האוויר והשפות – רבגוני, כל אזור מתמחה בצורות בישול ובעל מוצרים שונים, וניתן למצוא בשווקים ובמסעדות כמעט כל מאכל וכל טעם.

אלדין טרוול מציעה בתי מלון, סיורים ואטרקציות ברחבי בייג'ין – העיר המארחת של האולימפיאדה:

בתי מלון:
Guangxi plaza

המלון נמצא קרוב לשוק העתיקות הגדול ביותר בבייג'ינג פנג'יאיואן ולאזור העסקים המרכזי בעיר. במלון מספר מסעדות, ביניהן מסעדה סינית, מסעדה מערבית ואולם ארועים. במסעדה הסינית מגישים בעיקר מאכלים בסגנון גואנגדונג וגם מאכלים אתנים בסגנון גואנסי. מחיר ללילה לחדר זוגי: החל מ- 306 ₪ (לא בתקופת המשחקים).

Rainbow
מלון יפהפה זה, המשולב בתרבות העתיקה של עיר הבירה, מעניק לאורחיו תחושה ייחודית בכל יום מחדש. המלון ממוקם בחלק הדרומי של מרכז העיר, מרחק של מספר דקות מהמוזיאון הלאומי וממקדש גן העדן המפורסם. כיכר טיאננמן ההיסטורית ורחוב הקניות ונגפוג'ינג הפופולארי נמצאים במרחק נסיעה של 15 דקות מהמלון. מחיר ללילה לחדר זוגי: החל מ- 274 ₪. (לא בתקופת המשחקים)

Zhongan
המלון נמצא במיקום מרכזי, ליד הרובע המסחרי וכיכר טיאנמן, במרחק 3 דקות בלבד אל תחנת הרכבת בייג'ינג. המלון ממוקם במרחק 3 דקות נסיעה בלבד מרחוב הקניות וונגויג'ינג, ובמרחק צעדים ספורים בלבד מאזור הקניות, המסעדות והבידור. מחיר ללילה לחדר זוגי:החל מ- 180 ₪ (לא בתקופת המשחקים)

Friendship – yingbin
נבנה ב-1954 בסגנון אלגנטי קלאסי עם ארכיטקטורה סינית מסורתית. המלון הוא מלון הגן הגדול ביותר באסיה ומכסה שטח של 335,000 מ"ר. טניס, גולף, בריכת שחייה וחדר כושר מצויים כולם בתוך המלון, מה שעושה אותו לבחירה טובה לאנשי העסקים לנוסעים הנופשים כאחד. ממוקם קרוב למרכז העיר וסביב לאזורי מסחר, המלון גם קרוב לארמון הקיץ המפורסם. מחיר ללילה לחדר זוגי:החל מ- 334 ₪ (לא בתקופת המשחקים).

סיורים ואטרקציות:
גלו את בייג'ין הישנה על גבי ריקשה

סיור מהנה בריקשה, באזור הסמטאות הישנות הידוע של בייג'ין שנקרא הוטונגס. למרבה המזל, חלק משכונות המבוך של הרחובות הצרים ובתי החצר שנשארו, מוגנים עכשיו בידי החוק, ולא מאוחר מידי לספוג את האווירה, הכל כך מהותית של בייג'ינג, של הההוטונגים העתיקים במתחמי העיר המרכזיים. סיור זה יאפשר לכם לבקר באמצעות תלת אופן ציבורי, אזור בו החיים בבייג'ינג עדיין מסורתיים. תחצו את גשר ינדינג על מנת להכנס לאזור המאופיין ב'סיהיואן' הטיפוסי או בבתי החצרות המרובעים ובהמון רב של בתי דיירים המוקפים בקירות אפורים. אורך הטיול כשעה. מחיר לאדם: החל מ-77 ₪.

סיור בעיר האסורה, כיכר, מקדש וארמון הקיץ
תיהנו מסיור יומי מלא זה בו תבקרו בארמון הקיץ, מקדש גן העדן, העיר האסורה המלכותית וכיכר טיאננמן. ביקורכם הראשון יהיה בארמון הקיץ – הארמון והגן המלכותיים של שושלת קינג. במסע למקדש גן העדן תיהנו מעצירה בחנות פנינים בניהול ממשלת סין. מקדש גן העדן נבנה בשנת 1420 והוא המקום בו הקיסרים של שושלות קינג ומינג התפללו לגן עדן ולקציר פורה. לאחר ארוחת צהרים במסעדה מקומית תמשיכו לביקור בכיכר טיאננמן. לאחר מכן תמשיכו אל העיר האסורה, שנבנתה בין השנים 1406-1420 במרכז בייג'ין. העיר היוותה מקום המגורים המלכותי של 24 קיסרים משושלות מינג וקינג, והינה אחד ממתחמי הארמונות הגדולים והשמורים ביותר בעולם. מתחם זה הפך ל'מוזיאון הארמון' בשנות ה-20' ובו אוסף של כמיליון פריטים נדירים ובעלי ערך בשטח כולל של כ-160,000 מ"ר עם 9,999 חדרים. משך החוויה 8 שעות. מחיר לאדם החל מ-346 ₪.

מופע אקרובטיקה
לאקרובטיקה הסינית העשירה, על צורותיה השונות, היסטוריה בת למעלה מאלפיים שנה. כבר בין השנים 475-221 לפנה"ס הופיעו ראשוני האקרובטים, ובין 221 לפנה"ס עד 220 לספירה התפתח התחום, והחל להיחלק לקטגוריות שונות. המופע הוא תערובת משכרת חושים של תלבושות, מוסיקה, תפאורה ושחקנים מוכשרים, המהפנטים את המקומיים והזרים כאחד. משך החוויה שעתיים וחצי. מחיר לאדם החל מ-425 ₪.

www.aladdintravel.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר