השף אסף לשר מציע קורס בישול ON-LINE

"תלמידי נהנים מליווי צמוד גם מעבר לשיעורים" מסביר לשר. "אני עונה על שאלות ואף מרכז תשובות של תלמידים בסרטוני וידיאו שאני מפיץ מפעם לפעם. עבור רבים, זה ממש כמו שף פרטי לעת צרה"

השף אסף לשר מציע קורס בישול ON-LINE, שלדבריו משנה את עולם הבישול שהפך לחלק מרכזי בחייהם של אלפי ישראלים, שעכשיו לא צריכים לצאת מהבית כדי ללמוד לבשל.שף אסף לשר

לאחר שבע שנים של לימוד פרונטלי, השף אסף לשר עובר להוראה מקוונת דרך האינטרנט, ומגלה את הסודות מאחורי בישול איכותי, טעים ומזין.
קורס הבישול און ליין של השף לשר מבית "מבשלים דרך חיים", פונה לכל מי שרוצה לתח מערכת יחסים בריאה וכייפי עם המטבח. מעבר לאופי התכנים ואיכותם, מדובר בחידוש משמעותי גם מבחינת המחיר. במקוםם קורס בישול העולה אלפי שקלים – לשר מציע לתלמידיו ללמוד את רזי המקצוע במחיר המוגדר על ידו כמציאה, וגם לקבל ספר בישול מתנה.
"תלמידי נהנים מליווי צמוד גם מעבר לשיעורים", מסביר לשר. "אני עונה על שאלות ואף מרכז תשובות של תלמידים בסרטוני וידיאו שאני מפיץ מפעם לפעם. עבור רבים, זה ממש כמו שף פרטי לעת צרה". 

באתר הבית של "מבשלים דרך חיים" ניתן למצוא שורה ארוכה של בשלנים חדשים לצד חובבי קולינריה מושבעים, שבאו לטעום ולבנות בעצמם דרך חיים חדשה עם הקורס המקוון.

במהלך השיעורים המתובלים בהומור וברגש, השף לשר נוגע במושגים רבים מעולם האוכל ומלמד את התלמידים כיצד לרקום שותפות חברית עם המטבח.
"המטרה שלי היא לגרום לאנשים להבין שהאוכל הביתי לעולם יהיה טוב יותר מאוכל של מסעדה, גם אם היא הטובה ביותר בעולם" מתמצת לשר את תפיסת עולמו. "אני לא מאמין בלימוד מתכונים, אלא בלימוד הרציונל שמאחוריהם. בלימוד ההיגיון שעומד מאחורי כל דבר שאנו עושים במטבח. בצורה כזו אנשים יכולים ליהנות מהבישול, להתחבר אליו ולהבטיח תוצאות מעולות, פעם אחרי פעם".

לצפייה בתקציר שיעור מבוא לחצו כאן
שף אסף לשר: 050-8386757

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר