השף אשר נחמני הפך בחגים לאטרקציה של הדיור המוגן נווה עמית ברמת אשכול

שף נחמני מתמחה בעיצוב ופיסול מאכלים ובבישול של אוכל אורגני עם דגש בנושא בריאות ודיאטה והרמוניה של טעמים, ריחות המיועדים לאניני טעם

שף חדש כבש לאחרונה את המטבח והמסעדה של בישף אשר נחמנית הדיור המוגן נווה עמית רמת אשכול בירושלים.
מדובר בשף אשר נחמני, בן 35, העוסק בתחום הקולינרי בארץ ובחו"ל למעלה מ-15 שנה. הוא החל את מסעו אחרי הצבא בחבל פרובנס, סיים את ביה"ס תדמור בהרצליה עם השתלמויות בביה"ס "קורדון בלו ליון צרפת" ובסנטה סוזנה בספרד. שף נחמני מתמחה בעיצוב ופיסול מאכלים ובבישול של אוכל אורגני עם דגש בנושא בריאות ודיאטה והרמוניה של טעמים, ריחות המיועדים לאניני טעם.

מיד עם הגיעו לדיור המוגן נווה עמית, החלו הדיירים לעסוק יחד עימו ברזי הבישול, הטעימות וההנאה מהאוכל. בין השאר מתקיים בנווה עמית חוג לגידול ירקות אורגניים ובישולם לכל דיירי הבניין.
החוג שהפך לאטרקציה הוקם לבקשת הדיירים, מנוהל על ידי אבי האגרונום שמלבד הסבריו על גידולי הירקות, המזיקים ובריאות באכילה , הקים באחת המרפסות בבניין חממה גדולה לגידולים האורגניים.

במחזור הגידול הקודם כיכבו המלפפונים ועגבניות השרי, לקראת החגים הבשילו החצילים ופלפלים אדומים וירוקים. משתתפי החוג הנקרא "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו" נשאו את פרי גנם אל המטבח, ויחד עם השף נחמני הכינו לכל הדיירים מטעמים מחצילים ופלפלים, וביניהם סלט חצילים וריבת חצילים. הדיירים שהתלהבו מהרעיון והאוכל האורגני הזמינו את מחזור הגידולים הבא – תות שדה.

השף החדש מכין מאכלי גורמה, אוכל מעוצב ומפוסל ושלל מנות ייחודיות ומגוונות מכל רחבי העולם להנאתם של דיירי הבית. 

"נוה עמית" ירושלים כולל 110 דירות מרווחות, מחלקה סיעודית איכותית של 40 מיטות עם צוות רפואי מתוגבר וצמוד, מכון פיזיותרפיה מודרני ומאובזר, ומרפאה לדיירים עצמאיים הפועלת 7 ימים בשבוע..

לפרטים על "נווה עמית" ירושלים: אדי נחום המנכ"ל, 02-5891122

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר