השף זיו שולף מנות חדשות לחורף

הקייטרינג, שהפך לפני כשנתיים לכשר לאחר 6 שנים של פעילות ללא כשרות, מתמחה בהתאמה אישית של תפריט האירוע ללקוח. בעקרון, כל פנטזיה קולינרית – כשרה כמובן, ניתנת לביצוע

עונת החורף היא הזדמנות טובה לרענן את התפריטים ולהציג לקהל הלקוחות מנות חדשות שייגרו את החך ויפתחו את התיאבון. כמעט כל מסעדה המכבדת את עצמה עושה זאת בימים אלו, וכך גם השף זיו שלף, האיש מאחורי המנות של קייטרינג ZED.

הקייטרינג, שהפך לפני כשנתיים לכשר לאחר 6 שנים של פעילות ללא כשרות, מתמחה בהתאמה אישית של תפריט האירוע ללקוח. בעקרון, כל פנטזיה קולינרית – כשרה כמובן, ניתנת לביצוע. במקביל מציעים ב- ZED ללקוחות מנות שונות שאיתן אפשר להרכיב את תפריט האירוע.

במפגש טעימות לרגל השקת התפריט, יכולנו לחוות את החידושים בעונה זו. למרבה ההפתעה, חרף העובדה שאנו נכנסים לעונה קרה יחסית, רוב המנות החדשות אינן קשורות בהכרח לחורף.

מנות הפתיחה החדשות כוללות פקינג דאק מגולגל בקרפ חמים, מנה המוגשת בכשרון רב בכוס אישית, וכוללת מעט מדי בשר והרבה קרפ איכותי. קוביית פילה לוקוס המוגשת עם חלב קוקוס וליים היא מנה מעט פיקנטית ומיוחדת, שנעשתה היטב, וכמוה גם קבב דג ים המונח על קרם פלפלים ופלפל צ'טני. גם מרק הארטישוק הירושלמי עם בשר קונפי, פטריית טראפלס וטמפורה שעועית, הפתיע מאוד לטובה, עם שילוב רכיבים מיוחד והגשה מוקפדת.

שלף ממשיך להציג כשרון מצוין עם דגים, כשהוא מוציא את אחת מהמנות הראשונות החדשות – פילה בלק קוד המונח על קרפצ'יו מלפפונים ופרח זוקיני, בליווי רוטב מיסו לבן. הדג עשוי היטב, הרוטב המיוחד משתלב היטב, וההגשה ממשיכה להיות מוקפדת, כאילו אנחנו במסעדת שף ולא בטעימות של קייטרינג לאירוע.

מנגד, מרק הקונסומה (בקר) עם פניני ירקות ופוקאצ'ה ביתית, היה יותר מדי ציר בקר בטעם ופחות מדי מרק. גם הביף בורגיניון שמוגש עם פירה, קרמולטה בליווי סיגר במילוי פטריות פורצ'יני, לא הלהיב. הפירה היה דחוס מדי, וגם אם הבשר היה מוצלח, אין במנה חידוש של ממש, למי שמחפש אותו כמובן.

צלעות טלה – המנה העיקרית החדשה שהושקה לעונת החורף, מגיעות עם ציפוי דומיננטי מדי של פטרוזיליה ואגוזי לוז. הצלעות מוגשות עם טארטאטן מוצלח ומתוק של בצל, פטריית פורטובלו, והכל בליווי ציר טלה ויין פורט. המנה מצטיינת בגיוון של טעמים, ואם אתם אוהבים פטרוזיליה, הנאתכם מובטחת.

עד כמה יכול להצליח הקינוח החדש, אחת המנות החורפיות המובהקות היחידות, קשה לדעת. האם האורחים באירועים השונים יהנו מפודינג אורז חם עם עם פירות טריים ופסיפלורה קרים, בליווי שוקולטה עם תפוז? זו מנה מחממת אמנם, אך כבדה יחסית, עבור מי שרוצה לרקוד כל הלילה.

בסיכום, שלף מציג כשרון רב בהכנה של האוכל, כמו גם מקוריות ויצירתיות. לא אהבנו את כל המנות, אך אם זוכרים כי מדובר בהצעות בלבד, והכל בסופו של דבר תלוי בבקשת הלקוח, אפשר לצפות לחוויה שונה בהתאם לתפריט שייקבע.

קייטרינג ZED עובד בשיתוף פעולה מלא עם הלורנס ביפו.
כשרות בהשגחת מועצה דתית יהוד.
מחירים: החל מ- 180 ₪ (תלוי בקונספט הארוע ודרישות הלקוח)
טל. 054-6295577, 03-6321332

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר