השף מאיר אדוני יארח בכתית את השפית הצעירה שני פרוסמן לארוחת טעימות משותפת

מאיר ושני הכירו בעקבות סטאז' במסעדת Alinea בשיקגו. אדוני ופרוסמן חזרו מהמסעדה חדורי התלהבות, ולרגל ארוחת הטעימות יצרו מנות חדשות ומפתיעות

השף מאיר אדוני יארח ב- 4 ביוני את השפית שני פרוסמן, המכונה סקארלט, במסעדת כתית, וביחד ירכיבו השניים ארוחת טעימות בת 11 מנות.

מאיר ושני הכירו בעקבות סטאז' במסעדת Alinea בשיקגו, הידועה בשימוש בטכניקות מטבח חדשניות. המסעדה, שנפתחה ב-2005, זכתה כבר ב-2006 בתואר המסעדה הטובה ביותר בארה"ב מטעם הגזין Gourmet, ושף המסעדה, גראנט אקטס, נבחר לשף הטוב ביותר בארה"ב ב-2007 ע"י מספר ועדות.
אדוני ופרוסמן חזרו מהמסעדה חדורי התלהבות, ולרגל ארוחת הטעימות יצרו מנות חדשות ומפתיעות.

בין המנות בארוחת הטעימות המשותפת: סקאלופ בקריספי קדאיף עם פטריות כמהין שחורות וקרם צינזאנו-כמהין, לובסטר עם קרם שורש פטרוזיליה במייפל המוגש עם רביולי תפוחי עץ, חמאת לובסטר ופירה ערמונים-וניל, שקדי עגל בקראסט ארבוריו המוגשים עם קרם תירס, פול ירוק, פטריות פורצ'יני וחמאה חומה, מוח טלה עם חמאת ירוקים, חסה רומית, אספרגוס לבן, אנשובי טרי כבוש, קצף לימון וטרגון, לוקוס בבישול איטי עם פנצ'טת טלה, קרם שעועית לבנה וכמהין, ציר ים אויסטר וחמאה ופנקוטת גבינה כחולה עם תאנים בברנדי, אגוזי מקדמיה מקורמלים וביסקוטי פירות יבשים.

ארוחת הטעימות של השפים מאיר אדוני ושני פרוסמן. ביום חמישי 04.06.09, החל מהשעה 20:00.
המחיר לסועד: 585 ₪. תפריט יין המותאם למנות יוצע ב-280 ₪ לסועד.

שני פרוסמן אומרת: "זוהי התרגשות גדולה עבורי לחזור לבשל במטבח מקצועי אחרי שנתיים של עבודה במטבחים פרטיים במסגרת 'סקארלט', שירותי השף הפרטי שאני מספקת, וזכות גדולה לשתף פעולה עם מאיר".
מאיר אדוני אומר: "אני ממעט לארח שפים במטבח שלי, ולמעשה זוהי הפעם השנייה בלבד בשש וחצי השנים של כתית שאני עושה זאת. החלטתי הפעם לתת את הבמה ולשתף פעולה עם שני, כי אני חושב שמגיעה לה ההכרה הזו".

השפית שני פרוסמן החלה את דרכה המקצועית בבית הקפה רביבה וסיליה ברמת השרון. לאחר לימודים ב-Academy of Culinary Arts בארצות הברית וקיבלת מדליית זהב כמצטיינת דיקן, הספיקה לעבוד ולעבור סטאז'ים בארץ (כרמלה בנחלה, מול ים) ובחו"ל (Daniel Boulud בניו יורק, The Fat Duck בבריי – אנגליה, Jacob's Ladder בדאבלין). ב-2006 הוזמנה פרוסמן להיות שפית מסעדת Baraka בבודפשט בהונגריה. במהלך עבודתה במקום זכתה המסעדה לביקורות מפרגנות בעיתונות המקומית והבינלאומית, ודורגה כמסעדה הטובה ביותר בהונגריה על ידי מדריכים בעלי שם.
עם שובה לארץ הקימה את "סקארלט – שירותי שף פרטי" (www.scarlet.co.il), במסגרתו היא עורכת ארוחות שף אקסקלוסיביות בבתים פרטיים ובאירועים יוקרתיים.

מסעדת כתית
רח' היכל התלמוד 4 תל אביב
טל. 03-5107001

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר