השף צחי בוקששתר פותח בסינמה סיטי Black – Bar 'n' Burger

מסעדת- Black – Bar 'n' Burger תיפתח בימים הקרובים במתחם הסינמה סיטי, בצומת גלילות, בהשקעה של למעלה 3 מיליון שקל, אחות למסעדת Black – Bar n' Burger ברחובות

מסעדת- Black – Bar 'n' Burger תיפתח בימים הקרובים במתחם הסינמה סיטי, בצומת גלילות, בהשקעה של למעלה 3 מיליון שקל, אחות למסעדת Black – Bar n' Burger ברחובות. השף צחי בוקששתר יעמוד מאחורי הטעמים והתפריט של מסעדת הקונספט החדשה אשר מתמחה בבשר מצוין , המבורגרים מעולים וטעמים שכיף לאכול.

השף צחי בוקששתר פיתח שפה קולינארית ישראלית ייחודית עוד בימי התרווד הוורוד ולאורך כל שנות פעילותו בתחום המסעדנות בארץ. לדברי צחי בוקששתר "עם ההתבגרות הקולינרית שלי, אני מוצא כי כייף להכין ולהגות אוכל פשוט וטעים. טעמים שכייף לאכול, שמורכבים מחומרי גלם מעולים, ופונים לכל מי שאוהב לאכול".

בתפריט של ה- Black Bar 'N' Burger ניתן למצוא מנות עשירות וטעימות, עם דגש על בשר איכותי ועסיסי בכלל ועל המבורגרים יוצאי דופן במרקם ובטעם בפרט.

במטרה לגוון ולחדש , בblack מציעים כל יום המבורגר שונה שהורכב במיוחד , ובנוסף מציע התפריט מנות מיוחדות כמו שרימפס וקלמארי מוקפצים בחמאת עגבניות מיובשות ובצל ירוק ( 32 שקל) ,"בריז'יט ברדו " , המבורגר עסיסי וצמחוני על בסיס עדשים מונבטות ( 39 שקל) "דורום" , פיתה עדינה ומגולגלת עם אנטריקוט או עוף , בצל , עגבניות ופלפל חריף וספייסי ( 45 שקל) ומנות טעימות רבות נוספות.

Black – Cinema City, משתרע על שטח של 340 מ"ר וכולל 160 מקומות ישיבה, מתוכם 20 מקומות ישיבה על הבר. ההשקעה בפרויקט כולו מוערכת בכ- 600,000 דולר. כמו כן, תעמוד לרשות הממהרים עמדת Black Take & Eat ברחבת הכניסה למסעדה, ובה 20 מקומות ישיבה.

המעצבים, אדריכל אוסוולדו סתיו ואדריכל מיקי הייבלום, מבטיחים חוויה עיצובית מרהיבה – סנאגים עגולים שמספקים חווית ישיבה פרטית מסביב לשולחן עגול, חדר פרטי שיכלול 14 מקומות ישיבה וצוות מלצרים אישי לאירועים מיוחדים, ישיבות צוות וחגיגות פרטיות.

Black Bar 'n' Burger
סינמה סיטי. טלפון :03-6991100

Black Bar 'n' Burger
המדע 6, פארק המדע רחובות


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר