השף של תנעמי חומוס בר מאוהב

בשביל לנגב חומוס טוב לא צריך לחכות לשלום עם דמשק. אפשר להגיע כבר עכשיו לרחוב אחוזה ברעננה ולהתענג על החומוס של תנעמי חומוס בר. דניאל קרן ועדן נמט במפגש פסגה טעים במיוחד

כאשר דיברו על הסכם השלום עם מצרים, מייד פינטזו המוני הישראלים על חומוס בקהיר. כאשר התנהלו שיחות השלום עם ירדן בשנות ה-90 היו חלומות על חומוס בעמאן, ובימים אלה כאשר עולה האפשרות לעשות שלום עם אסד, מדברים על חומוס בדמשק,
אבל מסתבר שבשביל חומוס טוב לא צריך להרחיק לכת. מספיק להגיע לרעננה. שם באמצע הרחוב הראשי (אחוזה 133 ליתר דיוק) ממוקמת אימפריית החומוס שהקים בועז תנעמי, הנקראת "תנעמי חומוס בר".

הגעתי למקום ביום שישי האחרון עם עדן נמט, חבר שלי מהכיתה בבית ספר היובל ברעננה (ו' 3 שולטת) וגילינו תור ארוך של אנשים, כאילו בעל הבית השתגע והחליט לחלק את כל החומוס בחינם.

כאשר הצגנו את עצמנו כמבקרי מסעדות מקצועיים נדרך רותם מהמטבח: "שלומי, פנק אותם", נשמע הציווי, וכבר התמלא השולחן שלנו בחומוס, צ'יפס, פלאפל ושאר ירקות.

החומוס טעים מאוד, טרי, בעל מרקם יוצא דופן למאכל עממי.
"חומוס עושים באהבה או לא עושים בכלל", אמר המשורר, ואכן החומוס שאנחנו טעמנו הוכיח כי השף של תנעמי מאוהב.

הצ'יפס היה חם, פריך, טעים, והשתלב נהדר בחומוס, לא פחות טוב מהפיתה שהייתה גם טרייה וחמה. הפלאפל היה בצבע של ברוקולי, במובן הטוב של המילה (כאילו שיש מובן רע לברוקולי).

אלא שבלי ביקורת לגמרי אי אפשר: חומוס תנעמי ביום שישי בצהריים נראה כמו איילון בראשון בבוקר. אם אתם לא ממש חייבים להגיע – עשו לעצמכם טובה ותזמינו משלוח – 09-7722789, ותגידו שדניאל ועדן שלחו אתכם.
אגב, אם אתם לא מאזור חיוג 09, ל"תנעמי חומוס בר" יש סניף גם ברמת השרון ברחוב סוקולוב 72 (03-5475751).

דניאל קרן הוא ילד בן 11 מרעננה, עורך סרטוני מדיה, בוגר קורס מחשבים ויז'ואל בייסיק ו- html, ולומד יפנית בחברת Japan Knowledge. מסתבר כי פרט לחיבה יתרה לאוכל יפני, דניאל גם בר סמכא בכל הנוגע לחומוס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר