השפים מיקה שרון וירון קסטנבאום יגישו את ספיישל סילבסטר 2007 של ערוץ החיים הטובים

"עד הפרט האחרון עם מיקה וירון" – תכנית קוקטייל פארטי מיוחדת לסילבסטר תשודר ב-28 בדצמבר בשעה 19:30. השפים ילמדו מתכונים מתוחכמים אך פשוטים לעשייה: כיצד להכין מנות מעוצבות, סטייליסטיות וייחודיות, בעלות דמיון והשראה שמשדרגות כל ארוע נוצץ

השפים מיקה שרון וירוון קסטנבאום יגישו תכנית מיוחדת לקראת סילבסטר 2007 בערוץ החיים הטובים (17 ב-yes, 28 ב-HOT). רגע לפני שמתחילה השנה האזרחית החדשה ועימה מסיבות הקוקטייל החגיגיות, ישדר ערוץ החיים הטובים את הספיישל "עד הפרט האחרון עם מיקה וירון", בהנחיית השפים מיקה שרון ('מיקה', קפה 'ליברה') וירון קסטנבאום ('פוד ארט') שתיוחד כולה לקוקטייל פארטי. התכנית תשודר ב-28 בדצמבר בשעה 19:30.את התכנית, בהפקת שמיים תוכן והפקות יערוך משה סגל ותפיק ענבל ג'וריני פרץ.

בתכנית המיוחדת לכבוד השנה האזרחית החדשה, יארחו מיקה וירון חברים לארוחת ערב שתצא מכל שגרה שבלונית מוכרת. בתכנית ילמדו השפים מתכונים מתוחכמים אך פשוטים לעשייה וילמדו כיצד להכין מנות מעוצבות, סטייליסטיות וייחודיות, ומנות בעלות דמיון והשראה שמשדרגות כל ארוע נוצץ.
אם רול סומן וסובה, קלמרי מטוגן, קוקטייל שרימפס ומנגו על מקל נשמעים לכם מסובכים להכנה, אתם מוזמנים לצפות במטבח של מיקה וירון ולראות כיצד הופכים כל פנטזיה למציאות. בתכנית יינתן גם דגש על עיצוב הסלון הבייתי, כלי ההגשה הדקורטיבים ועל עיצוב פינות אינטימיות שיתאימו לקוקטייל פרטי של כל אחד ואחת מכם בעזרתה של המעצבת אלקי ג'ייקובס.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר