השקה מתוקה ביצרנית מערכות ההתפלה

לאחרונה ציינו החברות דאסו סיסטמס ישראל ו- IDE טכנולוגיות, חלוצה עולמית ומובילה בפיתוח, תכנון, ייצור ותפעול של מתקני התפלה מהגדולים בעולם ופתרונות מים חדשניים; את עלייתה לאוויר של מערכת ENOVIA V6 לשיתופיות גלובלית בניהול מחזור חיי מוצר מבית דאסו סיסטמס

לאחרונה ציינו החברות דאסו סיסטמס ישראל ו- IDE טכנולוגיות, חלוצה עולמית ומובילה בפיתוח, תכנון, ייצור ותפעול של מתקני התפלה מהגדולים בעולם ופתרונות מים חדשניים; את עלייתה לאוויר של מערכת ENOVIA V6 לשיתופיות גלובלית בניהול מחזור חיי מוצר מבית דאסו סיסטמס. המערכת תשמש את המחלקות השונות המעורבות בתהליכי התכנון והפיתוח ההנדסי ב-IDE.

כדי להתחיל לעבוד במרץ על המערכת החדשה, הגיעו בוקר אחד בשעה מוקדמת, נציגים מחברת דאסו סיסטמס ישראל למשרדי IDE בקדימה, שם מתחילים את יום העבודה כבר ב-7:00 בבוקר, וחילקו מעדני מוזלי – יוגורט ופירות טריים, להנאת העובדים.

יישום מערכת ENOVIA V6 יאפשר ל-IDE לנהל את כל המידע ההנדסי בדיסציפלינות התכנון השונות, בשילוב אינטגרציה למערכות התיב"מ (תכנון בעזרת מחשב) השונות, תוך שליטה ובקרה על תהליכי התכנון בחברה, וזאת לרוחב מגוון הפרויקטים השונים אשר החברה מנהלת במקביל.

פלטפורמת V6 מאחדת את כל הפתרונות לעיצוב ותכנון מוצרים באופן וירטואלי, ומאפשרת לתכנן ולנהל את מחזור חיי המוצר בדרך שיתופית, גם כאשר לארגון יש מספר מוקדי פיתוח, ואפילו בקרב ספקי החברה או קבלני משנה בפינות שונות של העולם. כל שנדרש הוא חיבור הצוותים לרשת האינטרנט. ENOVIA הוא אחד מהפתרונות שכוללת פלטפורמת V6, והוא משמש לשיתופיות גלובלית לניהול מחזור חיי מוצר.

www.3ds.com/israel

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר