התאחדות התעשיינים מדווחת על עלייה בנאמנות למותגי מזון: 36% מהצרכנים ישארו נאמנים למותג ויחפשוהו בחנות אחרת

ל-51% מהציבור חשוב שם חברת המזון או שם המותג בבואם לקנות מוצר מזון חדש. 15% יוותרו על קניית המוצר במידה ולא ימצאו את המותג שחיפשו בחנות בה הם נוהגים לערוך את קניות המזון שלהם

מרבית הצרכנים הישראלים אינם אוהבים להחליף יצרנים וחברות מזון, זאת למרות ירידה מסוימת בשיעור הנאמנות למוצרי מזון שונים. כך עולה מסקר שערך לאחרונה איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים בקרב כ-600 מרואיינים, המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסיה היהודית הבוגרת בישראל הנוהגת לערוך קניות עבור משק הבית.

78% ממשקי הבית רוכשים קפה ותה באופן קבוע מאותן חברות (לעומת 87% לפני 3 שנים);
72% מהצרכנים רוכשים מוצרי חלב וגבינות באופן קבוע מאותם יצרנים (לעומת 69% לפני 3 שנים);
68% רוכשים משקאות קלים מאותן חברות (לעומת 73% לפני 3 שנים);
68% רוכשים מרקים מאותן חברות, (לעומת 76% לפני 3 שנים);
65% רוכשים שמן רגיל מאותן חברות (לעומת 62% לפני 3 שנים); 65% רוכשים ירקות קפואים מאותן חברות (לעומת 67% לפני 3 שנים);
64% רוכשים סוגי פסטות מאותן חברות (לעומת 63% לפני 3 שנים);
60% מהצרכנים רוכשים מוצרי בשר מעובד מאותן חברות (לעומת 57% לפני 3 שנים);
59% רוכשים נקניקים ופסטרמות מאותן חברות (לעומת 52% לפני 3 שנים);
58% רוכשים בירה מאותם יצרנים (לעומת 69% לפני 3 שנים);
55% רוכשים מזון לתינוקות מאותן חברות (לעומת 79% לפני 3 שנים);
54% רוכשים חטיפים מאותן חברות (לעומת 64% לפני 3 שנים);
51% רוכשים דגים מעובדים מאותן חברות (לעומת 50% לפני 3 שנים);
51% רוכשים סלטים מוכנים מאותן חברות (לעומת 64% לפני 3 שנים);
50% רוכשים ביסקוויטים ועוגיות מאותן חברות (לעומת 45% לפני 3 שנים);
49% רוכשים שימורי פירות וירקות מאותן חברות (לעומת 58% לפני 3 שנים);
49% רוכשים שמן זית מאותן חברות (לעומת 65% לפני 3 שנים);
49% רוכשים גלידות ושלגונים מאותן חברות (לעומת 50% לפני 3 שנים);
49% רוכשים משקאות חריפים (ללא יין) מאותן חברות (לעומת 57% לפני 3 שנים);
41% רוכשים יין מאותן חברות (לעומת 58% לפני 3 שנים);
40% מהצרכנים רוכשים דברי מתיקה באופן קבוע מאותן חברות (לעומת 62% לפני 3 שנים).

מהסקר שנעשה באמצעות גיאוקרטוגרפיה, מתברר עוד כי חלה עלייה בנאמנות למותגי מזון – 36% מהצרכנים ישארו נאמנים למותג ויחפשוהו בחנות אחרת במידה ולא ימצאו את המותג שחיפשו (גידול של 5% לעומת הסקר שבוצע לפני 3 שנים).
15% יוותרו על קניית המוצר במידה ולא ימצאו את המותג שחיפשו בחנות בה הם נוהגים לערוך את קניות המזון שלהם.
45% מהצרכנים יעדיפו לקנות מותג של חברה אחרת באותה חנות.
ל-51% מהציבור חשוב שם חברת המזון או שם המותג בבואם לקנות מוצרי מזון חדשים; ל-11% המותג חשוב פחות, ו-36% מהציבור אינו מייחס לשם המותג כל חשיבות.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר