התערוכות העולמיות לעיבוד מזון ולאריזה התקיימו בפריז

בפריז התקיימו בחודש נובמבר במקביל שתי תערוכות בינלאומיות: IPA – תערוכת עיבוד מזון העולמית, ו- Emballage – תערוכת האריזה העולמית.

בתערוכת עיבוד המזון השתתפו 610 מציגים צרפתים ובינלאומיים, וביקרו בה יותר מ – 50,000 אנשי מקצוע, כאשר התערוכה פוצלה לשני חלקים בשני בנייני ענק במרכז תערוכות פריז צפון: IPA MATIC הוקדשה לתחומי מוצרי בשר ודגים, ובתוכה תצוגת MATIC Commerce שהתמקדה בציוד עבור חנויות מזון (אטליזים, מעדניות וחנויות גורמה) עבור התעשייה הקמעונאית ועבור אכילה מחוץ לבית וקייטרינג מוסדי.

התצוגה הנושאית הממותגת השניה הייתה IPA MULTIFLIERE, שהביאה את כל הציוד ופתרונות עבור עיבוד מוצרים מוצקים (אפיית לחם, שוקולד/ממתקים, פירות וירקות). נושא מרכזי שני היה ציוד ופתרונות עבור תעשיות חלב, משקאות ונוזלים למחצה. עוד הוצגו מוצרים חוצי תחומים כמו בדיקות/מעקבים, היגיינה, מעבדות, טיפול חום, וציוד אישי (סכינים וכו').
מתוך 610 המציגים 44% היו מ- 24 מדינות בעולם.

במקביל לתערוכה התקיימה תחרות פרסי החדשנות בה חולקו פרסים בקטגוריות ציוד ועיבוד, בקרת תהליכים, ופרס החדשנות.
בקטגוריות ציוד ותהליכים זכו מכונת פריסה של חברת אינוטק, מכונה לחיתוך באמצעות זרמי מים של וואסט אגרו טכנולוג'י, וספקטומטר אינפנה-אדום למדידת 6-1 פריטים של אדיט.
מכונה ליציקה רציפה של גבינה בתבניות של אלפמה הצרפתית זכתה בקטגוריית חלב ומוצריו. כן הוענק פרס שר החקלאות והדיג של צרפת.

התערוכה משכה אליה מבקרים רבים שצפו בהדגמות, אך כדרכן של תערוכות כאלה, גם מבקרים הנראים פחות מקצועיים שמגיעים לכל תערוכה כדי לצפות בהדגמות, להשתתף בטעימות (לא היו רבות כאלה בתערוכה), ולאסוף קטלוגים ומתנות פרסומיות.

בתערוכת האריזה EMBALLAGE 2006 שהתקיימה לצד תערוכת עיבוד המזון, השתתפו יותר מ- 2,200 חברות מציגות, והיא משכה אליה יותר מ- 108,000 מבקרים, באירוע האריזה הבינלאומי הגדול של 2006.

עם יותר מ- 1,160 מציגים בינלאומיים מ- 49 מדינות (ביניהם שישה מישראל: נגב טכנולוגיות, דור כימיקלים-דור פילם, אלפק שיטות אריזה, עוז גלמיט, סטארקפלסט, ותעשיות סטארפלסט), שהביאו איתם 53% מכלל המוצגים, בלטו חברות משתתפות ממזרח אירופה (בולגריה, קרואטיה, הונגריה, ליטא, רומניה, רוסיה, וכו') ומהמזה"ת (סעודיה, כוויית), לצד חברות מברזיל, ניו זילנד, סין וטאיוואן.

תחומי האריזות שהוצגו התחלקו בין מזון (29%), תעשייה, פרמצבטיקה ורפואה, קוסמטיקה ומוצרי יוקרה, מוצרי צריכה אחרים, קמעונאות קטנה וגדולה, ופרסום ועיצוב.

מבקרים רבים הצטיידו בדוגמאות אריזות כמו עגלות טרולי בעיצוב מרשים עשויות מקרטון קשיח על גלגלים, שלא רק פרסמו את החברה שחילקה אותן, אלא שימשו לאיסוף ונשיאת החומרים הפרסומיים הרבים שחולקו בביתנים.







היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה