וואן גוך – הוודקה עם ההולוגרמה מונעת הזיופים

בעקבות תופעה של זיוף מותגי אלכוהול ותלונות לכאורה של אנשים בישראל, הוסיפו חברת לוקטור ההולנדית, בעלת המותג ואן גוך, וחברת ארודן היבואנית, הולוגרמה רשמית מטעם המזקקה בהולנד האמורה לסייע להילחם בתופעת האלכוהול המזויף

פופולריות וודקה ואן גוך הובילה לאחרונה לפיראטיות וודקאית. החברה אומרת כי נמצאו בשוק משקאות אלכוהוליים אשר לא נבדקו ואושרו כנדרש לפי חוק. מדובר במוצרים ללא תווית בעברית על הבקבוק, או תוויות שאינן מציינות את פרטי היבואן. לפי ארודן, מוצרים אלו כנראה יובאו והוכנסו לארץ ללא רישיון יבוא או תחת מסווה של יבוא מקביל או על ידי זייפני אלכוהול, ובמקרים אלו, לצרכן אין שום מידע על המשקה שרכש, אין לו גורם אחראי ולכן אין לו למי לפנות במקרה של חשש.

לדברי ארודן, בעלי המותג וודקה ואן גוך קיבלו לאחרונה תלונות מלקוחות ישראלים על בקבוקים בעלי ריח חריף, והופתעו מכך לאור הקפדתם על תהליכי ייצור ורכיבים טבעיים ואיכותיים, הנקטפים באזורי הגידול בעלי התנאים האופטימליים ברחבי תבל (דוגמא שהם מביאים: וודקה "דאבל אספרסו" מופקת מפולי ערביקה קולומביאנים, דגנים ומים מטוהרים).
הטעמים הרשמיים הקיימים בשוק הם: אסאי, דאבל אספרסו, אננס, קוקוס, מלון, בננה, רימון, קרמל, ובלאק שרי. ואל הטעמים מצרפים גם וודקה ואן גוך הקלאסית, וודקה ואן גוך Blue.

רותם נרדי בוטל, מבעלי ארודן, אומר: "מדובר בסכנה ממשית לבריאות הציבור, ולצד פעילות אינטנסיבית בכיוון הרגולטורי בשיתוף עם יבואני אלכוהול נוספים, אנו מברכים על הפתרון של בעלי המותג. לאור העובדה שחוק מדבקת אחריות לא חל על מוצרי אלכוהול ומזון, החלטנו לקבל את הצעת בעלי המותג ולקחת את האחריות כל המוצרים אותם אנו מייבאים. אני מקווה שצעד זה יהיה פתח לחקיקה מסודרת בתחום, ויהיה מודל שמותגי אלכוהול נוספים יישמו. לצד הולוגרמה של המזקקה צירפנו גם תעודת מקוריות של וודקה ואן גוך המאשרת כי מדובר בנקודת מכירה הרוכשת את המוצרים שאנו מוכנים לתת אחריות מלאה על איכותם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר