וודקה ואן גוך בטעם אסאי בין 50 המשקאות האלכוהוליים הטובים בארה"ב

Wine Enthusiat Magazine – מגזין היין האמריקאי הנחשב, בחר לאחרונה את וודקה ואן גוך בטעם אסאי עם נגיעות אוכמניות לאחד מבין 50 המשקאות האלכוהוליים הטובים בארצות הברית בשנת 2008

וודקה וואן גוך, וודקת אולטרה פרימיום, בטעם אסאי עם נגיעות אוכמניות, אשר משווקת גם בישראל, נבחרה באחרונה לאחת מבין 50 המשקאות האלכוהולים הטובים ביותר בשנת 2008. הוודקה נבחרה על ידי מגזין היין האמריקאי  Wine Enthusiat Magazine.

בנימוקי הבחירה צויין במגזין שילוב הטעמים הייחודי של פרי האסאי המשתלב עם נגיעות אוכמניות שחורות וכחולות לצד דובדבנים שחורים ופולי קקאו, יחד עם צמחים ירוקים היוצרים זר של טעמים. עוד הזכירו אנשי המגזין שהטעם המורגש בתחילה הוא מתיקות עדינה, ולאחריה רעננות מעוררת וטעמי מריר-מתוק של אוכמניות.

וודקה ואן גוך בטעם אסאי אשר הושקה לאחרונה בישראל על ידי חברת ארודן, יבואנית משקאות אלכוהולים פרימיום וסופר פרימיום, הוא קוקטייל בתוך בקבוק עם טעם מעודן. לפרי האסאי הברזילאי תכונות בריאות, טעמו כשוקולד עדין וצבעו סגול, ויש הרואים בו ויאגרה מן הטבע.

הפרי נחשב גם כמגן על הלב, ועוזר לגוף להתגבר על זיהומים, ויש בו מינרלים וויטמינים.
הוודקה מכילה 35% אלכוהול ופרי טבעי, ללא תמציות מלאכותיות או צבעי מאכל.

וודקה ואן גוך מיוצרת במזקקות המלכותיות בהולנד במגוון של 18 טעמים, כאשר בארץ משווקים מלבד טעם האסאי אוכמניות עוד שבעה טעמים – אננס, מלון, מוחיטו מנטה, תפוז, רימונים ודאבל אספרסו.

מחיר מומלץ לצרכן: 280 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר