וודקה ואן גוך משיקה מהדורה מוגבלת בעיצוב סטודנטיות מהמכללה למנהל

מהדורה מוגבלת לקיץ לוודקה בטעם אסאי, ממנה יוצרו 50,000 בקבוקים שיופצו ברחבי העולם

שלוש הסטודנטיות שעבודתן נבחרה הן מעיין בודנשטיין, דניאל ורטמן ונופר צרפתי. הן הציגו קונספט המשלב בתוכו את העין האנושית יחד עם עוד מספר אלמנטים הקשורים לאזור גידול פרי האסאי בברזיל
שלוש הסטודנטיות שעבודתן נבחרה הן מעיין בודנשטיין, דניאל ורטמן ונופר צרפתי. הן הציגו קונספט המשלב בתוכו את העין האנושית יחד עם עוד מספר אלמנטים הקשורים לאזור גידול פרי האסאי בברזיל

לראשונה בתולדותיו, מותג הוודקה הבינלאומי וודקה ואן גוך (המיוצג בישראל ע"י ספיריטים סחר מקבוצת רותדנ'ש) משיק מהדורה מוגבלת של טעם האסאי הפופולרי. מדובר בשיתוף פעולה ראשון של החברה הבינלאומית עם מעצבים מקומיים, והמהדורה המוגבלת לקיץ היא תולדה של שת"פ עם המכללה למנהל, כאשר שלוש סטודנטיות ממגמת העיצוב נבחרו לעצב מהדורה מוגבלת למותג.

עשרים סטודנטים מהמסלול לתקשורת חזותית במכללה למנהל, הציגו את עבודותיהם לפאנל שופטים שהורכב מאנשי אמנות ואלכוהול. שלוש הסטודנטיות שעבודתן נבחרה הן מעיין בודנשטיין, דניאל ורטמן ונופר צרפתי. הן הציגו  קונספט המשלב בתוכו את העין האנושית יחד עם עוד מספר אלמנטים הקשורים לאזור גידול פרי האסאי בברזיל, המאפשרים ללקוחות חוויה שיתופית, בה הבקבוק  יכול לתפקד גם כמסכה. המהדורה המוגבלת תוצע ללקוחות בברים וחנויות אלכוהול ברחבי הארץ, ובמקביל תושק ברחבי העולם על פי העיצובים של שלושתן.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה