וודקה מבעבעת O2 – עכשיו בישראל

וודקה O2 מציגה שני בקבוקים – 40% אלכוהול ו-47% אלכוהול. בנוסף מלווה את המותג סדרת אביזרים הכוללת שייקרים משובצים אבני סברובסקי, מעטפת לייקרה עם רוכסן השומרת על המשקה קפוא לאורך זמן, קעקועים זמינים עשויים אבני קריסטל אמיתיות

אל תרבות צריכת האלכוהול בישראל ולהווי חיי הלילה חודר בימים אלה, מותג חדש – וודקה מבעבעת O2.

במדינות רבות יש למשקאות האלכוהול חלק לשוב בתרבות. מאז ומעולם, שתיית משקאות חריפים, בעיקר בקבוצה, היוותה ומהווה דרך מקובלת לחגוג, לבלות או להביע שמחה. יש מדינות בהן נהוג להגיע בתום יום העבודה ולשבת עם החבר'ה, גברים ונשים, בבר לכוס משקה כחלק משגרת היום.

בתרבות הסלאבית, הוודקה היא מרכיב הכרחי בכל מפגש חברתי, ובמיוחד באירועים חגיגיים. בקרב העמים הסלאביים, תרבות השתייה וההווי שסובב אותה מפותחים מאוד, עד כי נוצרו סביב שתיית המשקאות החריפים כללים ומנהגים העוברים מדור לדור.

בברצלונה, במסעדות הנחשבות, לא יגישו לך מזון עד שלא תזמין משקה. משקאות אלכוהוליים כמו וויסקי משובח או קוניאק יוקרתי, קל וחומר שמפניות מובחרות, ולשמחתי גם יינות טובים, הם מצרך מבוקש; ולא אחת תמצאו אותם כסמלי סטטוס במסיבות של אנשים אמידים.

וכמובן שאין ערב בסופי שבוע עם החב'רה כאן בארץ שמחפשים ליהנות, להשתחרר, וגם "לדפוק ראש על הבר".
בדרך כלל תכולת האלכוהול הגבוהה במיוחד במשקאות "החריפים", תעניק לשותה אותו הרגשת רוגע, שמחה, וגם אופוריה.

במסעדת השף יונתן רושפלד שבתל-אביב, פגשתי את פיליפ מייטלנד, מנכ"ל ומייסד מותג הוודקה O2 העולמית.
מייטלנד הוא ממציא ויזם אנגלי, שבעת חגיגות המילניום בפריז עלה במוחו רעיון, בעקבותיו ייצר את הוודקה המבעבעת הראשונה בעולם, וזאת בעקבות תהליך פיתוח מדעי מאתגר שנמשך שנתיים מפרכות, שהגיעו לסיומן בשנת 2003 בה רשם פטנט על וודקה O2.

במסגרת תהליך הפיתוח והייצור שאפו מדעני החברה לפתח וודקה איכותית עם טעם מיוחד, בה ישולבו הבועות הזעירות. לשם כך אותרו ברוסיה מזקקות נחושת בנות 100 שנה, בהן היו מכינים וודקה בשיטה המסורתית. המזקקות הובאו אחר כבוד לאנגליה, בה מיוצרת כיום וודקה O2.

וודקה O2 מציגה שני בקבוקים – 40% אלכוהול ו-47% אלכוהול. בנוסף מלווה את המותג סדרת אביזרים הכוללת שייקרים משובצים אבני סברובסקי, מעטפת לייקרה עם רוכסן השומרת על המשקה קפוא לאורך זמן, קעקועים זמינים עשויים אבני קריסטל אמיתיות, ועוד.

וודקה O2 עם 40%  אלכוהול
100% וודקה פרימיום בריטית, עשוייה מדגן טהור, מזוקקת ומטוהרת שלוש פעמים.
תערובת ייחודית של חיטה, שעורה ומי נביעות אנגליים, מעניקה לוודקה איכות של אפרודיזיאק טבעי, מעוררת תאווה ויצר. הבועות שבה יוצרות מרקם מעורר שמדגדג בעדינות את קצה הלשון.

וודקה O2 945 
וודקה סופר פרימיום, מספרה 945, מסמל את 47% האלכוהול שבה (94 לחלק לשתיים) ואת חמשת הזיקוקים אותם עברה עד ליצירת הטעם המרענן והייחודי שיפתיע אפילו את המומחים הגדולים ביותר.
O2 945, עשייה מתרכובת מיוחדת של חיטה, לתת, שעורה ומי נביעות אנגליים מזוקקים ומטוהרים. אל התרכובת מוחדרות בועות קטנות ותוססות שיוצרות יחד חוויית שתייה ראשונה מסוגה.

הדרך הטובה ליהנות מ- O2 945 היא כשהיא קרה כקרח בשוט או בכוס עם קרח. הבעבוע העדין שבה מזכיר במרקמו שמפנייה צוננת, הטעם שלה משדרג כל קוקטייל.
וכדי להשלים את התמונה, O2 945 מגיעה בבקבוק שחור ומנצנץ, חדשני ומסתורי.

וודקה O2 מיובאת לישראל באופן בלעדי על ידי S.I.O2,

מחירים לצרכן:
וודקה O2 40% אלכוהול: 245 ₪
וודקה O2 47% אלכוהול: 275 ₪. 

להשיג ברשתות ובחנויות המשקאות המובילות, ובברים מובחרים ברחבי הארץ.

www.sparklingvodka.com

צילומים: דני רובין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר