וודקה סטולי בקמפיין פייסבוק לקראת מהלך עולמי למותג ומחלקת חלקות על הירח

הקמפיין עלה עשרה ימים לפני קמפיין בינלאומי רחב למותג סטולי, בתקציב של כ-400,000 ₪. בקמפיין העולמי תחפש סטולי את האדם המקורי ביותר בכל מדינה, אשר ישתתף בנשף מסכות באחוזת פלייבוי בלוס אנג'לס ויטוס לפאתי החלל בכ- 100,000 $

חברת הכרם, יבואנית וודקה סטולי, יוצאת בקמפיין ברשת החברתית פייסבוק, בו תחלק אלפי חלקות על הירח למי שיצטרפו לעמוד המותג של "סטולי ישראל" .

פעילות הרשת תוכננה ותנוהל על ידי THE WALL– חברת בוטיק המתמחה בניהול קהילות ברשת החברתית לקהל יעד של בני 20 ומעלה. החברה תזכה כל מצטרף חדש לעמוד הפייסבוק של סטולי בחלקה על הירח, מתוך שטח גדול אותו רכשה החברה. כל גולש יקבל שטר זכאות מקורי על החלקה שלו, עם אופציות למימוש בבוא היום.
ההשקעה בקמפיין היא כ- 400,000 ₪, כולל פרסומים ברשת החברתית ומודעות בעיתונים ומגזינים. 

הקמפיין עלה 10 ימים לפני קמפיין בינלאומי רחב למותג סטולי, אשר יתקיים במקביל ב- 11 מדינות בעולם. בקמפיין העולמי תחפש סטולי את האדם הכי מקורי בישראל. מי שיוכיח שהוא אכן המתאים, יזכה בחווייה מקורית – השתתפות בנשף מסכות באחוזת פלייבוי בלוס אנג'לס וטיסה לפאתי החלל בה יחווה הזוכה העדר כוח משיכה של כדור הארץ במהלך הטיסה. עלות הפרס כ- 100,000 $.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר