וודקה פרפקט" מציגה סדרת משקאות וודקה בטעמי תפוח, אפרסק וונילה

וודקה בטעמים היא משקה הרבה יותר ידידותי ונגיש, מרענן וטעים מאשר וודקה רגילה. היא מיועדת עבור מי שאוהב לשתות, ובמקום להחליק את המשקה לגרון כמה שיותר מהר, גם רוצה לעצור לרגע ולהתענג על הטעם

"וודקה פרפקט" (VODKA PERFECT) מציגה את סדרת וודקה אקסקלוסיב בטעמי תפוח, אפרסק וונילה.
את הוודקה אפרסק מוצע לשתות נקייה וקפואה. הוודקה וונילה מתאימה בשילוב עם קולה. את הוודקה תפוח כדאי ללגום כשהיא בתוך כוס עם קרח כתוש ואפילו קורט קינמון.

"וודקה פרפקט" מיוצרת על פי נוסחה רוסית עתיקה מאלכוהול המופק מדגנים (תירס או חיטה), כוודקה כשרה למהדרין (חתם סופר). האלכוהול עובר בתהליך הייצור דרך ארבעה מגדלי זיקוק וסינון, מה שהופך אותו לנטול טעם לוואי ולבעל איכות גבוהה.

לאחר הוספת פרי לוודקה, שוהה הוודקה הפירותית בתוך מיכל ענק במשך חודש ימים. לפני הביקבוק עובר המשקה עוד לא פחות משלושה תהליטכי סינון נוספים, ההופכים אותו לרך ונעים לשתייה.

על הבקבוק מוטבע סמלה הבינלאומי של החברה – הדוב. את אותו הדוב המקשה על זיוף הוודקה, ניתן למצוא גם על פקק הבקבוק המעוצב ככלי קיבול למזיגה מבוקרת וחד כיוונית של המשקה.

"וודקה פרפקט" הישראלית, שמרכזה באור עקיבא, נמצאת בשליטת חברת "פרפקט רנסנס" העולמית, אשר בבעלותה מפעלים במדינות נוספות, ביניהן מולדובה ורומניה.

מחיר וודקה אקסלוסיב בטעמים – בקבוק 0.7 ליטר, 37% כוהל: 35 ש"ח

להשיג בכל חנויות המשקאות, המרכולים וברשתות המזון ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר